Skip to main content

Mijn dochter heeft een oude flat gehuurd,  nu zit er in de meterkast niets wat er uitzie als aansluitpunt. 

En in de woonkamer zit dit.. 

 

Help?

Ook niet in de woonkamer? Je zou ook even kunnen bellen met de klantenservice,  zij kunnen het aansluitscenario beoordelen en vertellen of het kan.


Onderste foto is huiskamer😉

 


Er zou een van onderstaande moeten zitten voor aansluiting op kpn.

Je onderste foto is een aansluiting voor de kabelboer, meestal Ziggo. (hopelijk niet aan het plafond… 😉). TV/internet zou ze dus i.i.g. kunnen hebben/nemen, al is alleen de kabelboer hierop beschikbaar.

Een kpn aansluiting zal er als een van deze uitzien. Doorgaans die met de 4 gaatjes ('’varkenssnuit'’)

 


Weg geplamuurd? Bellen en postcode  en huisnummer doorgeven 


Zit er in de gang of woonkamer ook niks? Anders word het Ziggo. Zie foto 2, dat is van Ziggo. Lijkt me ook niet zo'n probleem. 


Even bij de buren vragen, zal ongetwijfeld wel iemand zijn in de flat die het weet


Bellen, of via de site van kpn netwerk een haalbaarheidsonderzoek indienen 


Hier kunt u de actuele beschikbaarheid op uw adres bekijken of er uberhaupt iets mogelijk is. https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8


 


Er zou een van onderstaande moeten zitten voor aansluiting op kpn.

Je onderste foto is een aansluiting voor de kabelboer, meestal Ziggo. (hopelijk niet aan het plafond… 😉). TV/internet zou ze dus i.i.g. kunnen hebben/nemen, al is alleen de kabelboer hierop beschikbaar.

Een kpn aansluiting zal er als een van deze uitzien. Doorgaans die met de 4 gaatjes ('’varkenssnuit'’)

 

Deze herken ik, deze zijn nog niet ontdekt in haar huis, ze is inmiddels weer thuis in Haarlem,  dus we gaan morgen er mee verder


Wat op de foto staat in de woonkamer is de coax aansluiting van Ziggo.


Hierop is het niet mogelijk een KPNbox aan te sluiten.