Skip to main content

Ik belde met de helpdesk over problemen met mijn internet.
na 101 vragen 30 min in de wacht staan werd er in mijn oor neergelegd en werd niet terug gebeld, en onthoud did je betaald 1 euro per minute dus dat is al 30 euro verspilt.
Bel ik terug gaat meneer door de zelfde stappen als de persoon er voor en ik vraag naar info over het 1 euro per minuut en mij word verteld dat KPN klanten gratis bellen, leugens maar daar kom ik later achter wanneer ik de rekening zie. na enige tijd lijkt er vooruitgang te komen maar ik word nogmaals voor meer dan 20 min in de wacht gezet en vervolgens word er weer in me oor neergelegd.
Ik bel weer terug want hoeveel opties heb ik?

Nu ben ik zeer pissig en leg de volgende persoon uit dat ik erg boos ben en excuseer mezelf voor te toon die ik heb want het is niet zijn schuld dat zijn collega's incompetent zijn. ik leg alles snel uit en vraag hem om alle stappen over te slaan die zijn collega's zogenaamd hebben gedaan meneer wilde mij weer in de wacht zetten en ik weigerde vervolgens heeft meneer binnen 5 min alles gedaan waar zijn collega's een half uur over deden, ik denk nu dat zij worden betaald met die 1 euro per minute dus zijn hebben een goed reden om mensen lang te laten wachten scammers dus (als een manager dit ziet, ik zou graag een kwijtschelding willen voor dit) 55 euro in totaal besteed aan een simpele oplossing belachelijk

Hallo @Kimetsu no Yaiba ,

KPN is gratis bereikbaar via 0800-0402.

Als jij eerst een informatienummer belt (1888-nummer ofzo), en je dan laat doorverbinden: Dan ben je een hoop geld kwijt aan dat informatienummer. Daar staat KPN los van. 


Aha, dankje wel voor de tip, jammer dat die nummer niet simpel te vinden is.
Mij werd ook 50GB beloofd op mijn mobiel omdat ik nu geen internet thuis heb en moet wachten op een nieuwe modem, kan dat ook worden opgelost?


Voor die 50 GB zou ik dan toch weer bellen met 0800-0402.

Spreek in: Ik wil een medewerker spreken. 
 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Het duurt 24 uur eer de bundel aktief is. Wanneer heb je daarover contact gehad?


Het laatste gesprek dat ik heb gehad was om 2 uur, ik wacht wel rond 4 uur dan zal ik wel bellen mocht het niet aanwezig zijn, dankjewel @Joep1965 @Noordzee  jullie beiden en mijn excuses voor het taal gebuik in mijn eerste post maar mijn frustratie was erg hoog na het heel tafereel van gisteren.


De volgende keer meteen hier komen:wink:.


Het laatste gesprek dat ik heb gehad was om 2 uur, ik wacht wel rond 4 uur dan zal ik wel bellen mocht het niet aanwezig zijn, dankjewel @Joep1965 @Noordzee  jullie beiden en mijn excuses voor het taal gebuik in mijn eerste post maar mijn frustratie was erg hoog na het heel tafereel van gisteren.

@Kimetsu no Yaiba 

Heb je nog gebeld naar 0800-0402? Is de bundel van 50GB nu actief?