Skip to main content

Na verhuizing naar mijn ouders de oude apparatuur van mijn ouders terug gestuurd naar kpn. Mijn moeder kreeg een mail dat maar 1 van de 3 apparaten aangekomen was terwijl er 3 in de doos zaten. Gebeld met KPN en ze zou het aanpassen. Nu krijgen we alsnog een brief met laatste herinnering, we hebben nog niet alle apparatuur. Mijn eigen abonnement is overgezet naar deze woning en kreeg uit het niets een nieuw modem en moest het oude terugsturen. Krijg nu daar ook een mail over dat het niet overgekomen is. Ik was eigenlijk wel een beetje klaar met het geregel en maarweer de telefoon gepakt om te bellen en nadat ik het hele riedeltje heb aangehoord en heb ingesproken (19.05 uur) word telkens de haak erop gegooid. Zou fijn zijn dat dit word opgelost.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Rosa Tieleman, welkom. 

Wat vervelend dat jij nog steeds herinneringen krijgt. Ik ben bang dat de aantekening van mijn collega en de brief elkaar net hebben gekruist. Wij weten in ieder geval dat jullie geen apparatuur meer hebben om naar ons toe te zenden en je mag verdere briefen negeren. :blush:


Sorry voor de late reactie. Ik kon niet inloggen. Ik moest van mijn eigen ook wat terug sturen en zelfde verhaal. Uiteindelijk nog maar weer eens gebeld en nu is alles genoteerd dat het terug is en met naam medewerker erbij. Niets meer gehoord dus goedgekomen. Wel jammer dat het zo onzorgvuldig gaat. Alle 3 de mobiele nummers ook niet goed mee verhuisd naar het nieuwe adres. Nu is alles geregeld maar wel een keer of 6 mogen bellen.


Ook ik krijg een herinnering om oude (defecte) apparatuur retour te sturen.  De nieuwe apparatuur is door een monteur aangesloten en deze heeft ook de oude meegenomen.  Er valt dus niets meer retour te sturen.  Graag rectificatie hiervan.


Hallo Elly,

Vul dan je profiel aan en dan gaat een moderator het als het goed is weer in orde maken voor je!


Hoi @Elly vdV, 

Het is in orde en je mag verdere herinneringen negeren!