Skip to main content

Goedemorgen,

Op 9-2-2021 heb ik een wijziging van het internetabonnement aangevraagd. Daarbij bleek meteen de omzetting naar glasvezel uitgevoerd te worden. Die verandering wil ik nu nog niet, omdat internet momenteel erg belangrijk is (thuiswerken, e.d.). Daarom op 10-02-2021 de aanvraag geannuleerd, waarvan op 17-02-2021 de bevestiging.

 

Op 10-03-2021 en 17-03-2021 alsnog herinneringen gekregen om de oude apparatuur retour te sturen. Beide keren met klantenservice gebeld. Men zegt er iets aan te doen, maar ik kan geen bevestiging krijgen dat het inderdaad onterechte herinneringen zijn. Toch wil ik dat om te voorkomen dat het een serieus probleem wordt (namelijk dat KPN blijft denken dat ik apparatuur weiger retour te sturen).

 

Is dat voor elkaar te krijgen?

 

Met vriendelijke groeten,  Serge

 

 

Goedemiddag @sgielkens, als je de wijziging geannuleerd hebt is er natuurlijk niets om retour te sturen. In onze administratie staat dat ergens niet goed, vandaar dat je nu steeds die berichten krijgt. Dat is natuurl;ijk niet de bedoeling Ik wil dat graag voor je oplossen. Als je jouw profiel invult en mij een seintje geeft ga ik voor je aan de slag, 


Goedemiddag @Jeroen_dB ,

Dank je wel voor je reactie! Ik heb zojuist mijn profiel aangevuld. Ik had niet in de gaten dat hier ook mijn KPN-gegevens geregistreerd staan. Als er verder nog iets ontbreekt of onduidelijk is, hoor ik het graag. Alvast dank voor je moeite!

Met vriendelijke groeten,  Serge


Ik heb met behulp van je profiel een notitie kunnen maken in de administratie. Wij zullen je niet meer lastigvallen met verzoeken om apparatuur retour te sturen. 


Dank je wel! Dat heb je snel gefixt.