Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

Ik heb de modem en TV-ontvanger teruggestuurd. Nu krijg ik echter een e-mail dat enkel de TV ontvanger is ontvangen en met het verzoek om het modem te retourneren naar KPN. Ik heb zowel de modem als de TV-ontvanger in één retourdoos gestopt en deze opgestuurd. Ik heb daarom geen idee waarom ik deze e-mail ontvang dat het modem nog niet is verzonden.

Totaal gewicht van de doos was daarom 1779gr. 

Hopelijk kunt u mij helpen. Alvast dank!

 

Hallo @Jos van de Sanden vooral je verzendbewijs heel goed bewaren.

 


Hoi @Jos van de Sanden 

Dit gaat helaas de laatste tijd wel vaker fout bij de afhandeling van de retouren.

Een KPN moderator kan aan de logistieke afdeling doorgeven dat je alle apparatuur al retour hebt gestuurd. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic zetten nadat je dit hebt gedaan?

Dan handelt de medewerker dit verder af.


Ik heb mijn gegevens achter gelaten in het KPN forum profiel. Graag spoedige afhandeling van deze zaak...


Hoi @Jos van de Sanden, ik heb het doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Je mag de brief negeren. 


Hoi, Terwijl ik tv-ontvanger samen met accessoires  terugverstuurd heb,  krijg ik toch een herinnering.
Bij deze stuur ik de bewijs van het ontvangst!

Groetjes,

Chiman 

https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SPNMK000490301-NL-2400%20VB