Skip to main content

factuur van KPN gehad met 20 E kosten ivm tweede aanmaning. Hierover echter twee weken geleden contact gehad. Telefonisch opgelost dacht ik.  Jammer dan. Toch 20 E kosten op de rekening. gebeld en gezegd dat ik deze gecrediteerd wil zien. Geen kans blijven volharden. Gezegd dat ik met vast en 5x mobiel ga over stappen. Laat ze koud . Wie kan mij een andere provider aanbevelen. Dank alvast.

Hallo @Lexx62, welkom op ons forum!

Ik vind het jammer om te lezen dat je overweegt over te stappen, al begrijp ik de situatie. Als je telefonisch contact hebt gehad over een factuur en alsnog herinneringskosten in krijgt, kan ik me voorstellen dat je niet te spreken bent over de gang van zaken. Ik wil dit daarom graag uitzoeken voor je. Kun je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Gedaan Denise!

 

Alex


Bedankt!

Ik moet helaas concluderen dat de herinneringskosten terecht in rekening zijn gebracht. Op 9 oktober heb je inderdaad telefonisch contact met ons opgenomen over de openstaande factuur van augustus. Toen je contact met ons hebt opgenomen, had je echter al twee herinneringen ontvangen voor de factuur van augustus. De eerste herinnering heb je ontvangen op 22 september en de tweede op 8 oktober. Bij de tweede herinnering op 8 oktober zijn de herinneringskosten in rekening gebracht. Omdat je pas hierna contact met ons hebt opgenomen, zijn de kosten terecht in rekening gebracht. Ik kan de kosten dan ook niet crediteren, sorry.

Wij begrijpen uiteraard dat een factuur een keer ongelegen komt. In dat soort gevallen kan je zelf online een betaalafspraak maken. Dit kan als de factuur in MijnKPN op ‘onbetaald’ staat en de factuur niet ouder dan een maand is. Indien het je niet lukt om de factuur in één keer te betalen, is er vaak een betalingsregeling mogelijk. Je kunt hiervoor op maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402. Je vindt hier alles over je facturen & betalen.


Hi Denise

Ik heb uit eigen beweging contact opgenomen met jullie en op 9.10 betaald.

Op 8.10 heb ik geen herinnering ontvangen. Wel op 22.9

Hierbij mijn laatste verzoek om de € 20 te crediteren. 

Wij hebben 1 thuis abonnement en 4x mobiel, en dat al gedurende heel veel jaren.

Ik verwacht dat dit gewaardeerd wordt. Indien er geen credit volgt dan zal ik mijn conclusie trekken en zijn jullie een klant kwijt.

Omzet per jaar ca 2500 eur.

Laat het aan jullie.

Hoor van jou. In ieder geval dank voor de moeite.

Ook al gaat mij dat weer tijd en moeite kosten, dat maakt mij niet uit. 

Dan ben ik klaar met KPN. Ik heb aan de telefoon op 9.10 uitvoerig gesproken en voelde mij gehoord en geholpen.

Maar de onaangename verrassing volgt dan later. Een gemiste kans voor KPN om een klant te behouden.

Hoor van jou.

 

Groet

Alex ten Westeneind 


Ik vind het jammer om te lezen dat je er zo over denkt, @Lexx62. Ik blijf erbij dat ik de kosten niet kan crediteren omdat deze mijns inziens terecht in rekening zijn gebracht.