Skip to main content

Precies hetzelfde probleem. Monteur krijgt het niet voor elkaar. Krijg SMS voor herplannen en er is geen datum te plannen. Niet op pc, niet op telefoon. Dus ...kpn.. in de leer geweest bij Ziggo???

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 Nee dat laatste zeker niet. Waarschijnlijk vanwege het tekort aan monteurs is de agenda overvol. Ik raad u aan om het via de klantenservice 0800-0402 te proberen. 


Die snap ik, maar haal dan de mogelijkheid om te plannen weg van het internet en stuur geen sms'jes als de monteur het niet red met een link naar een in effect niet werkende site. Het is een typische catch 22 ,zo.


Hi @Frideves, het komt zeer zelden voor dat het mis gaat met het kunnen inplannen, doorgaans zijn er geen problemen met deze functie en werkt dit gewoon prima.

Flink balen dus dat jij de pech hebt om bij de groep te horen waarbij het niet helemaal goed gaat 🙁 Mijn collega's van de telefonische klantenservice horen het vervolgens wél voor elkaar te kunnen krijgen. Ik hoop dus dat je al gebeld hebt en dat het is gelukt om een nieuwe afspraak te maken!


Net gebeld, donderdag moet het lukken.

We wachten af.


Ok top, dat is nog vrij snel gelukkig. Laten we er maar van uit gaan dat het donderdag helemaal goed gaat komen!