Skip to main content

Glasvezel werkt niet meer, twee afspraken komt er niemand opdagen, niemand neemt contact op terwijl dat wel beloofd wordt. Aansluiting wordt via T-mobile afgenomen er is duidelijk dat er geen glasvezel binnen komt, los werkt niet, knippert rood.

Mijn provider kan me niet helpen, alles wordt naar kpn verwezen, onduidelijk wie er nu langs gaat komen om de glasvezel weer aan te zetten (het werkte gewoon goed) en wij weer internet hebben. Hoe lossen we dit op en wie lost dit op? Moet ik zelf de glasvezelkast opzoeken en patchen?

 

wel langzaam klaar met deze gefragmenteerde dienstverlening waar uiteindelijk ik als klant de dupe ben.

Hallo @Ron0000 ,dit is het forum van KPN, de provider, die kan helaas niets met jouw vraag. Je zult toch T Mobile moeten zijn.

Voor navraag bij de glasvezelbeheerder, kijk op kpnnetwerk.nl.


Kastje naar de muur. De provider verwijst naar de glasvezel beheerder, dat is toch hier?


Nee dat is kpnnetwerk. Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 


Kastje naar de muur. De provider verwijst naar de glasvezel beheerder, dat is toch hier?

Hallo @Ron0000 dat is www.kpnnetwerk.nl

 


Kastje naar de muur. De provider verwijst naar de glasvezel beheerder, dat is toch hier?

Dat hoort de provider helemaal niet te doen...


Dank, succes