Skip to main content

Zijn er meer forumbezoekers waarvan de aansluiting van glasvezel tot 4 keer wordt uitgesteld terwijl er glasvezel in de straat ligt. Heb aansluiting in huis maar mis nog het Ft kastje. Nu weer uitgesteld tot 28 maart. Wordt er moedeloos van.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 

Dat komt vaker voor. Sinds wanneer ligt er glasvezel tot in de meterkast?


Sinds oktober


Hoi @jata en bedankt voor je bericht!

 

Om eerlijk te zijn kan ik me best goed voorstellen dat je hier een beetje moedeloos van begint te worden. Heb je hier al contact over gehad met KPN Netwerk? Zij zouden je hier in principe meer over moeten kunnen vertellen daar zij verantwoordelijk zijn voor de aanleg van glasvezel :)


Die geven aan dat de het doorgeven aan de aannemer. Maar helaas geen contact


Dan is die aannemer gewoon druk en heeft die nog geen tijd. Misschien zit 25% van zn werknemers wel ziek thuis vanwege Corona, net als bij de scholieren momenteel las ik net 🤔 Dan zult u gewoon moeten wachten denk ik.


Dit loopt al sinds october


Je bedoelt dan dat de aannemer geen contact met jou opneemt? Of kom jij niet met hen in contact? Het lastige voor mij is dat ik eigenlijk pas iets voor je kan doen zodra je bent aangesloten. Het stukje voordat je bent aangesloten ligt zoals gezegd bij KPN Netwerk. Ik begrijp dat dit over kan komen als 'afschuiven' want je hebt nu immers contact met KPN (de provider). Als je je forumprofiel voor me in kunt vullen dan kan ik altijd even kijken wat ik vanaf hier wel kan zien. Wie weet wat ik daar eventueel nog uit kan halen. Geef je even een seintje zodra je je profiel hebt ingevuld?


Bij forumprofiel moet ik mijn klantnr invullen?


Alle gegevens, waarmee de medewerkers kunnen controleren wie u bent.


Gedaan


Top, bedankt daarvoor @jata :)

Volgens mijn leversysteem word je op 25 maart aangesloten op de glasvezel, dit zou naar mijn weten (inmiddels) ook bekend moeten zijn bij KPN Netwerk (en de aannemer). 


Ja dat weet ik maar mijn vraag was waarom wordt het steeds uitgesteld, heb zoals je wel zult begrijpen geen vertrouwen meer in datums als hij nu al 3 keer verzet is. Gr Jaap


Kpn is een onbetrouwbare partner wat afspraken aangaat. Heb er helemaal geen vertrouwen in dat het 25 maart echt gaat gebeuren, mijn glavezellijn is nog geen eens doorgemeten maw wie garandeerd er dat de kabel nu wel signaal dooft geeft


@jata ik snap dat het verwarrend is alleen KPN de provider (waarvan dit forum is) is niet degene die glasvezel aanlegt. KPNNetwerk is het bedrijf die dat doet. Er zit bewust een soort van scheiding in zodat we geen concurrentie voordelen behalen over andere providers die ook op het glasvezel leveren. Wel zo eerlijk, maar in uw geval wel vervelend. Wij krijgen dus ook maar een datum door van KPNNetwerk en dit wordt aan u doorgecommuniceerd. 


Het is toch allang 25 maart geweest, maar helaas nog geen  glasvezel. Wat een waardeloze toestand.


Hoi @jata , uiterst teleurstellende gang van zaken :(

 

Ik heb je klantdossier er wederom bij gepakt en omdat de datum (25 maart) inmiddels ruim verstreken is, heb ik een ticket aan kunnen maken. Dit houdt in dat een achterliggende dienst dit op gaat pakken. In het ticket heb ik aangegeven dat het fijn zou zijn als ze contact met opnemen zodat jij weet waar je aan toe bent en wat je mag verwachten. Hopelijk wil je dit nog heel even afwachten!


Geduld is bijna ten einde, maar wacht nog enkele weken af. Gr Jaap


Ik hoop oprecht dat je genoeg geduld hebt totdat je daadwerkelijk wordt aangesloten @jata !


Mijn aansluiting zou 2 feb zijn. Is nu al meerdere keren uitgesteld. Kijk net en zie dat het nu al half juni wordt. Heb ook al 2x met KPN gebeld maar zeggen steeds dat ik geduld moet hebben. Maar ik denk dat ik de boel maar afblaas. De beloftes worden niet ingelost en KPN verschuilt zich achter de zgn. aannemer. 


Het heeft even geduurd, maar het wachten is beloond. Heb sinds 2.5 maand de glasvezel. Maar ja geduld is een schone zaak


Gefeliciteerd 🙂 Fijn om een goed bericht te lezen. Hoop dat er snel schot komt in onze zaak. Anders denk ik toch dat ik het afblaas (als ik ergens kan vinden hoe dat moet). 


Gefeliciteerd 🙂 Fijn om een goed bericht te lezen. Hoop dat er snel schot komt in onze zaak. Anders denk ik toch dat ik het afblaas (als ik ergens kan vinden hoe dat moet). 

 

 

Blijkbaar zijn er niet genoeg monteurs die de FTU kunnen plaatsen.

 

(zijn meer aansluitingen die geplaatst moeten worden dan er monteurs zijn)


Het heeft even geduurd, maar het wachten is beloond. Heb sinds 2.5 maand de glasvezel. Maar ja geduld is een schone zaak

Fijn om te lezen dat je eindelijk bent aangesloten op glasvezel @jata en ook bedankt voor het delen!