Skip to main content
Beantwoord

Het aansluiten van mijn glasvezelverbinding gaat niet zo soepel

• December 9, 2022
  • 32 reacties
  • 435 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

32 reacties

• Auteur
  • Helper
  • February 18, 2023

Ja dit schiet echt niet op @maarten73 ☹️

Ondanks dat wij hier als ‘KPN de internetprovider’ geen invloed op hebben aangezien we pas kunnen gaan leveren als het netwerk af is, heb ik toch onze leveringsafdeling gevraagd of ze contact met je op willen nemen. Hopelijk kunnen ze vanuit daar toch iets meer zien dan ik. 

En toch hebben ze een beetje woord gehouden.Vanochtend zijn ze in de straat bezig geweest!Nu nog wachten op de rest,maar belangrijkste is dat er schot in zit.We moeten nu nog een zwart kastje hebben, een zgn. XGS-PON en dan kan ik het modem aansluiten.Wordt vervolgd...

Inderdaad is er contact geweest met de provider.Het was hun nog niet bekend dat netwerk er bezig is geweest.KPN netwerk heeft de lijn nog niet over gegeven aan KPN.Maar ik neem aan dat het spoedig gebeurt, dan kan het eindelijk in gebruik genomen worden.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 18, 2023

Ah heel erg fijn dat het einde nu echt in zicht lijkt @maarten73!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 25, 2023

Ik zie nu een monteursafspraak staan op 1 maart, laten we hopen dat alles daarna in orde zal zijn! Laat je op 1 maart even weten of dat ook echt het geval is?

• Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • February 25, 2023

Ik zie nu een monteursafspraak staan op 1 maart, laten we hopen dat alles daarna in orde zal zijn! Laat je op 1 maart even weten of dat ook echt het geval is?

Indd, afspraak is er en we zijn gebeld door KPN netwerk, dat de lijn is opgevoerd. Laat nog weten hoe het gegaan is. Fijn weekend! 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Het lijkt allemaal in orde te zijn nu @maarten73, kan je dat bevestigen? 😃

• Auteur
  • Helper
  • March 1, 2023

Het lijkt allemaal in orde te zijn nu @maarten73, kan je dat bevestigen? 😃

Helemaal goed gekomen. Haarscherp beeld, snel internet, ben er heel tevreden mee. Iedereen bedankt voor de hulp in deze. Duurde even, maar nou heb ik wat. Enigste verbeterpunt is de onderlinge communicatie tussen de verschillende dienstonderdelen van KPN... gaat wel eens mis, maar het resultaat is ver boven verwachting! 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

😃 Eind goed al goed dus, wat mooi dat het lange wachten op deze wijze beloond is 😊