Skip to main content

 

klantnr ***

Bestelstatus wordt niet bijgehouden; daar staat dat ik de apparatuur als nieuwe klant op 24 okt. kan aansluiten en dat men aan de slag gaat met mijn bestelling. Op 9 november nog geen apparatuur;zou max. 3 werkdagen voor de aansluiting worden toegestuurd.Op 14 november wordt door KPN/netwerk

de glasvezel in huis gebracht en aangesloten.Maar ik heb dan nog geen apparatuur, dus nog niet verbonden.Ik hoop dat dat nog dit jaar gebeurt…...ben benieuwd….😐

Apparatuur aansluiten doe ik zelf wel...

Een update: 8 dec. is er een ploeg geweest, heeft de bekabeling naar binnen gecontroleerd en zijn tot de slotsom gekomen dat er een verkeerde kruising is gemaakt, dat moet verder op in de straat zijn, dus er moet weer gegraven worden.De hele straat geniet in middels van KPN glasvezel.Bij mij zal het nu wel volgend jaar worden.Vreemd is wel, dat er signaal is en de lijn gebruikt kan worden.Die aanpassing kan dus later plaatsvinden?Komop, KPN, laat ons voor Kerstmis genieten van glasvezel!

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Ja dit schiet echt niet op @maarten73 ☹️

Ondanks dat wij hier als ‘KPN de internetprovider’ geen invloed op hebben aangezien we pas kunnen gaan leveren als het netwerk af is, heb ik toch onze leveringsafdeling gevraagd of ze contact met je op willen nemen. Hopelijk kunnen ze vanuit daar toch iets meer zien dan ik. 

En toch hebben ze een beetje woord gehouden.Vanochtend zijn ze in de straat bezig geweest!Nu nog wachten op de rest,maar belangrijkste is dat er schot in zit.We moeten nu nog een zwart kastje hebben, een zgn. XGS-PON en dan kan ik het modem aansluiten.Wordt vervolgd...

Inderdaad is er contact geweest met de provider.Het was hun nog niet bekend dat netwerk er bezig is geweest.KPN netwerk heeft de lijn nog niet over gegeven aan KPN.Maar ik neem aan dat het spoedig gebeurt, dan kan het eindelijk in gebruik genomen worden.


Ah heel erg fijn dat het einde nu echt in zicht lijkt @maarten73!


Ik zie nu een monteursafspraak staan op 1 maart, laten we hopen dat alles daarna in orde zal zijn! Laat je op 1 maart even weten of dat ook echt het geval is?


Ik zie nu een monteursafspraak staan op 1 maart, laten we hopen dat alles daarna in orde zal zijn! Laat je op 1 maart even weten of dat ook echt het geval is?

Indd, afspraak is er en we zijn gebeld door KPN netwerk, dat de lijn is opgevoerd. Laat nog weten hoe het gegaan is. Fijn weekend! 


Het lijkt allemaal in orde te zijn nu @maarten73, kan je dat bevestigen? 😃


Het lijkt allemaal in orde te zijn nu @maarten73, kan je dat bevestigen? 😃

Helemaal goed gekomen. Haarscherp beeld, snel internet, ben er heel tevreden mee. Iedereen bedankt voor de hulp in deze. Duurde even, maar nou heb ik wat. Enigste verbeterpunt is de onderlinge communicatie tussen de verschillende dienstonderdelen van KPN... gaat wel eens mis, maar het resultaat is ver boven verwachting! 


😃 Eind goed al goed dus, wat mooi dat het lange wachten op deze wijze beloond is 😊