Skip to main content

Ik heb van KPN een noodpakket ontvangen gezien er een probleem is met de aansluiting in ons nieuwe huis. De bundel van dit pakket is op en het is nog niet gelukt om deze op te waarderen. Na bellen met de klantenservice heb ik vernomen dat het tot half 12 vandaag zou kunnen duren, maar er is nog niets gebeurd. (mijn mobiele telefoon heeft wel extra data ontvangen, maar als ik weg ben kan mijn partner thuis niet op mijn hotspot zitten)

Ik heb het nummer van de simkaart van het noodpakket aan mijn profiel toegevoegd. Het zou fijn zijn als jullie mij z.s.m. kunnen helpen met opwaarderen van het noodpakket vanwege thuiswerken.

Alvast bedankt!

Hi @Christienvc,

Als er een aanvraag wordt gedaan voor het ophogen van de data voor het noodpakket, dan wordt die data doorgaans inderdaad op de volgende werkdag toegekend. Die dag is nog niet voorbij, dus het kan zijn dat de data zo alsnog bijgeschreven wordt. Voor de zekerheid heb ik zelf nóg een aanvraag gedaan, mocht er iets mis zijn gegaan met de 1e aanvraag, dan is deze 2e aanvraag er ook nog. Hopelijk zijn jullie snel weer online!


Hi Maya,

Dankjewel! Dan wachten we het nog even af! 🙂 Ik zal het laten weten als het gelukt is.


Helemaal prima, ik hoop dat ik snel weer wat van je hoor!


Hi Maya,

Vandaag is het opwaarderen doorgekomen. Dankjewel voor de hulp!


Heel fijn! Bedankt dat je het nog even laat weten @Christienvc 😊