Skip to main content

Hallo,

sinds gisteren wonen wij op ons nieuwe adres. De verhuizing hebben we ruim op tijd doorgegeven en we zouden vanaf vrijdag 07-10 ons apparatuur kunnen aansluiten op het nieuwe adres. Ik heb nooit een sms gehad dat we het daadwerkelijk kunnen aansluiten maar ik heb het toch maar gewoon gedaan. Onze vorige woning had geen glasvezel maar ons nieuwe adres wel. Na aansluiting van het glasvezel kastje en het aansluiten van ons modem (Experia v10) op het glasvezel kastje brandt het dsl/internet lampje rood. WiFi verbinding is er wel maar zonder internetverbinding. Ook het ‘glas’ lampje op het glasvezel kastje brandt niet, het ethernet lampje wel.. 

wat kunnen wij doen om dit op te lossen? Ik heb het modem al gereset maar dat heeft het niet opgelost. Klantenservice is pas vanaf morgen weer te bereiken maar wij moeten morgen gewoon weer aan het werk (vanuit huis). 
 

we horen het graag!! 

Welkom op het forum @Djdhagar hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁

Voor storingen is onze klantenservice 24 uur per dag geopend 😊 Ik wil je dus om telefonisch contact op te nemen met ons via 0800-0402, op die manier heb je rechtstreeks contact met 1 van mijn collega's en wordt je het snelst geholpen!

Uiteraard kunnen we ook via deze weg met je meekijken, het kan echter wel even duren voordat je een reactie ontvangt. Als dit toch je voorkeur heeft, zou je dan je forumprofiel volledig in willen vullen en hier even een seintje willen geven?


@Maja_  bedankt voor je snelle reactie, ik heb mijn forum profiel ingevuld. Heb net ook kort contact gehad met een medewerker van klantenservice maar die moest het blijkbaar nabellen en heeft daarna de verbinding verbroken nadat ik 20 minuten in de wacht werd gezet.. hopelijk kun jij me verder helpen obv van forum profiel :) 

 


Ik heb ook even meegekeken. Het lijkt alsof de patch voor de glasvezel in de wijkkast nog niet is gezet. Althans dat is mijn vermoeden. Om hier achter te komen heb ik melding gemaakt bij de Technische Dienst. Zij zullen het verder onderzoeken en binnen 3 werkdagen contact met je opnemen. Hopelijk is het dan snel geregeld. 


Hi @Bart_Z,

Bedankt voor je bericht. Het probleem is inmiddels nog steeds niet opgelost maar ik heb wel begrepen dat er een ticket is aangemaakt. Het is me alleen nog steeds niet duidelijk wat de status nu is en waarom de monteur niet de patch in de wijkkast “gewoon” kan zetten? Het begint nu wel erg lang te duren.. 


Het ticket staat zeker open zie ik. Daar heb ik nog weer een opmerking bij geplaatst. Hopelijk nu snel duidelijkheid, want ik begrijp ook niet waarom er geen monteur de wijkkast in kan.