Skip to main content

Sinds 5 maanden ben ik bezig om mijn abonnement om te zetten. Maar tot nu toe zonder succes. Niet 1 !!!! medewerker schijnt in staat te zijn dit voor elkaar te krijgen. Soms wordt je vrioendelijk te woord gestaan soms afgebekt . KPN lijkt een log concern dat gouden bergen beloofd maar als het erop aan komt niks waarmaakt. Ook een WETTELIJK verplichte klachten afdeling is er niet. HELPPPPPP

Een klacht indienen kan hier.
Wat wil je gewijzigd hebben?
Als je je forumprofiel aanvult met alle nodige informatie dan kan een webcare medewerker direct jouw gegevens erbij pakken en kijken of de door jou gewenste wijziging doorgevoerd kan worden en op welke manier.


Hoi @J B W, welkom op het forum. De link die Dennis noemt om een klacht in te dienen had je zo te zien zelf al gevonden voordat je dit topic aanmaakte, ik zie namelijk een klacht die aangemaakt is op de 12e. Naar aanleiding daarvan heeft de klachtenafdeling al geprobeerd om jou te bellen maar je nog niet op een gelegen moment bereikt. Ze zullen het op het afgesproken moment weer proberen, ik ga er vanuit dat het via die weg opgelost zal worden.