Skip to main content

Bij ons is het kastje van de glasvezelkabel ook los gegaan nadat we de zwarte overkap er probeerde er over te plaatsen.

Kan een monteur van kpn dit vervangen?


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi en welkom op ons forum @H.v.b.!

Ik begrijp dat je de glasvezelaansluiting wilt laten repareren. Ben je intussen verder gekomen? De snelste weg voor hulp hierbij is door te bellen met onze klantenservice. Je bereikt ze op het gratis nummer 0800-0402.

We kunnen je via het forum ook helpen als je wilt. Dat kan iets langer duren. Vul je in dat geval je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je daarna hier een seintje? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.


Of KPN dit zelf kan kunnen we je eventueel mee helpen beoordelen als je een foto van de (kapotte) FTU deelt. Verder is het sowieso noodzakelijk dat een monteur van KPN langs komt om de schade te constateren, herstellen of eventueel de juiste partij aan te sturen om het te herstellen.


Of KPN dit zelf kan kunnen we je eventueel mee helpen beoordelen als je een foto van de (kapotte) FTU deelt. Verder is het sowieso noodzakelijk dat een monteur van KPN langs komt om de schade te constateren, herstellen of eventueel de juiste partij aan te sturen om het te herstellen.

Dank voor uw reactie.

Contact gehad met kpn en het wordt opgelost.

Er komt een monteur.

Grt.Harold.