Skip to main content

sinds vorige week brand het lampje van de super-wifi-punt rood en krijg ik af en toe de meliding op de telefoon; "kan ip adres niet verkrijgen", dus geen wifi thuis, heb de modem V10 al gereset, maar tot nu zonder resultaat. voor de rest werkt wel alles goed (laptop/tv), maar het is wel irritant, graag kan iemand mij van raad voorzien

Is de SuperWiFi bekabeld aangesloten? 


hoi Nick83, 

degene waar het lampje rood blijft is bekabeld, boven staat er ook 1, maar daar is niets mee aan de hand!


hoi Nick83, 

degene waar het lampje rood blijft is bekabeld, boven staat er ook 1, maar daar is niets mee aan de hand!

Heeft u soms WPS gebruikt om deze tweede te koppelen? 

Brand het lampje van de WiFi op de Experiabox? 

 


hoi Nick83, 

degene waar het lampje rood blijft is bekabeld, boven staat er ook 1, maar daar is niets mee aan de hand!

Heeft u soms WPS gebruikt om deze tweede te koppelen? 

Brand het lampje van de WiFi op de Experiabox? 

 

ja, het lampje brand, we hebben de wifi-versterkers al een aantal maanden, sinds vrijdag dit probleem.

geen idee of dit via wps is gekoppeld destijds


Hi @Rene0412! Bedankt voor je antwoorden tot nu toe. 🙂

Wat ik als eerste wil aanraden is een schone installatie van de SuperWifi punten. In vrijwel alle gevallen lost dit problemen met het koppelen van de SuperWifi op. 

Als je hierna nog steeds geen verbinding krijgt wissel dan de SuperWifi versterkers om. Als je daarna nog steeds een rood lampje blijft houden kan het zijn dat de SuperWifi defect is. In dat geval raad ik je aan met het apparaat naar de winkel te gaan. Die kunnen zien of deze kapot is. Als dat zo is en je zit binnen de garantie kan deze ook gelijk vervangen worden. 


Hoi Bram, gisteren een schone installatie gedaan van de wifi-punten, dat ging goed, gisteravond stond alles weer op rood!

Vind het wel irritant aan het worden, thuis bijna geen wifi, laptop idem.

Zou het ergens met de instellingen van de modem te maken kunnen hebben?


@Rene0412 slechte wifi is zeker irritant. Als na een schone installatie de SuperWifi weer op rood springt denk ik niet dat het aan het modem ligt. Zeker niet als de andere SuperWifi het goed doet. Ik wil je aanraden nog 1 keer te kijken of het rode lampje weer groen wordt als je de SuperWifi dichter bij het modem zet.

Als dat niet het geval is ga dan naar de winkel. Daar kunnen ze kijken of deze stuk is.Â