Skip to main content

Goede avond

Hier sind kort ook het zelfde probleem lampje blijft ook knipperen

Ik ga zelf een nieuw dsl kabeltje halen kijken of dat het probleem oplost er staat al wel een afspraak met een monteur


Heeft het nieuwe DSL kabeltje nog een verschil gemaakt @dennisblom


Heb zonet een nieuwe kabel en stekker gekocht maar het lampje blijft knipperen en geeft aan  wifi zonder internet dus helaas niet geholpen


Balen @dennisblom, dan is het maar goed dat er al een afspraak met een monteur staat, zodat die even goed kan kijken wat er een de hand is!


Morgen komt er een nieuwe modem binnnen misschien dat het probleem dan al opgelost is anders nog 6 dagen op een monteur wachten , dat is wel balen omdat we veel via wifi bedienen in huis


Oja, dat duurt nog wel even inderdaad 😬 Dan hoop ik met je mee dat het probleem opgelost is met het nieuwe modem 🤞🏼


Helaas het probleen met nieuwe modem niet kunnen oplossen ,🙈


Niet zo leuk 🙁 Heb je ook een mobiel abonnement bij KPN (of Telfort) en is je al een noodbundel aangeboden? Zo nee, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik proberen of ik wat extra data toe kan voegen aan je mobiele nummer, zodat je in ieder geval online bent tijdens de kerstdagen!

 


Ik heb geen mobiel abonnement bij kpn maar heb wel onbeperkt internet op mobiel dus dat is geen probleem


Ah ok dat scheelt!

Dan wil ik je ondanks de niet werkende KPN verbinding, toch hele fijne feestdagen wensen 😊🎄✨


Is de monteur inmiddels geweest @dennisblom en werkt alles weer?


De monteur is geweest en heeft alles weer  voor elkaar gemaakt. Ook heeft de monteur het netwerknaam en wachtwoord van de oude modem overgezet op de nieuwe waardoor ik al het smart apparatuur niet opnieuw hoefde te koppelen aan de nieuwe modem, top geregeld👌


Heel fijn @dennisblom 😃

Dan rest me nu weinig anders dan je alvast een heel goed 2023 te wensen!