Skip to main content

“Het lijkt erop dat de wifimanager het even niet doet. 

Wij hebben meteen een bericht gestuurd naar onze collega's. Die gaan het zo snel mogelijk oplossen. Probeer je het over een paar uurtjes nog een keer?”

 

Ik heb het inderdaad na een paar uurtjes opnieuw geprobeerd maar op deze melding loopt de Wifimanager keer op keer vast. Ondertussen al meer dan 8 maanden (!!). Wat is er aan te doen?

Heb je misschien 2 of meer vaste abonnementen in je MijnKPN account staan?


Er staat inderdaad nog een “leeg”vast abonnement in MijnKPN account. Opgezegd in 2020. Is zoiets zelf te verwijderen?


Dan zit die in de weg.

Er zal een knop "vergeten" bij moeten zijn. Mogelijk na aanklikken van dat lege abonnement. 


Dit lege abonnement is alleen zichtbaar online, niet in de app. Er is geen knop “vergeten” te vinden


Oh okee.

Een kpn moderator zal hier nog komen.

Staan je gegevens al in je profiel hier? Dan kan ie gelijk kijken als ie er komt. Over een dag of 2 in verband met de wachtrij.


Ha @MWBr, welkom! Die moeten we dan inderdaad even laten verwijderen. Kan je in je profiel onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het klantnummer plaatsen die verwijderd moet worden? Laat even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 


Het klantnummer staat nu in persoonlijke opmerkingen


Dank! Ik heb het verzoek deze te verwijderen, ingediend. Dit duurt een paar werkdagen. Zodra ik bevestiging heb, laat ik het nog even weten!


@MWBr ik heb zojuist bevestiging ontvangen dat het tweede klantnummer is verwijderd. Wil je nog eens proberen of het lukt de Wifi Manager te gebruiken?


Hartelijk dank, de wifimanager is weer te gebruiken.