Skip to main content

Hoooi! 
 

ik heb kpn al 5x aan de lijn gehad om mijn tv/internet abonnement stop te zetten. 
 

wetterlijk moeten jullie mijn contract stopzetten omdat ik geen huis meer heb. Niemand werkt hier aan mee! Wat kan ik nu nog doen? 

Goedemorgen @1467, welkom en bedankt voor jouw vraag!

Een opzegging van een abonnement kun je niet via ons forum regelen: hier hebben wij een afdeling voor, de afdeling Opzeggingen. Er zijn verschillende mogelijkheden om een abonnement bij ons op te zeggen.
De snelste manier is door telefonisch contact met ons op te nemen, dan kan het in 99,9% van de situaties direct geregeld worden.

Om op te zeggen hebben we je naam, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer nodig. Houd dit bij de hand als je wilt opzeggen.

  • Bel ons gratis 
    Ons telefoonnummer is 0800 0402.
    Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
    Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

    Als je belt met het nummer dat bij ons bekend is, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Ik begrijp dat er al 5 keer contact is geweest: wat wordt er dan aangegeven door deze afdeling?

  • Gebeld worden
    Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
    Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

    Vul je telefoonnummer in. Dit kan tussen 08.00 en 19.00 uur. Zaterdag tussen 08.00 en 16.00 uur.
    Je wordt binnen 1 uur teruggebeld.
    Direct geregeld. We bellen je met een 0800 nummer.
     
  • Je kunt het abonnement ook opzeggen met een online opzegformulier
    De verwerking van je opzegging langer: maximaal 4 weken. We bellen je altijd om de opzegging sneller te verwerken. Als we je niet in 1 keer bereiken, dan proberen we het nog een aantal keer. We bellen met een 088-nummer.
     
  • Opzeggen per brief

    Stuur een brief naar onderstaand adres. Wij adviseren je de brief aangetekend te versturen.

    We bellen je altijd nog even met een 088-nummer.

    KPN Klantenservice
    T.a.v. Opzeggen
    Postbus 235
    2400 AE Alphen aan den Rijn

    Een schriftelijke opzegging moet minimaal de volgende gegevens bevatten:

  • Naam (van de abonnee)
  • Adres en woonplaats
  • Telefoonnummer (je mobiele nummer als je geen vast nummer hebt)
  • Geboortedatum
  • Contractnummer van het op te zeggen abonnement
  • Rekeningnummer waar het abonnement van wordt afgeschreven
  • Datum van opzegging (wensdatum, houd rekening met opzegtermijn)
  • Welke producten je op wilt zeggen
  • Reden van opzegging

👉🏾 Ik raad je aan om nogmaals met de afdeling Opzeggingen te bellen. Een opzegging telefonisch regelen gaat sneller; zo kunnen alle ins en outs ook direct besproken worden.