Skip to main content
Beantwoord

Het opwaarderen van mijn direct online pakket mislukt steeds

• January 14, 2023
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Hallo, de 100gb bundel van ons direct online noodpakket is op. Ik probeer dit steeds op te waarderen met 50GB via het 0800-0402 nummer. Ik krijg dan te horen dat het is gelukt, maar helaas wordt het niet aangevuld. Ik ontvang ook geen sms bericht.

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Maja van KPN

Ojee @Marukian, wat enorm onhandig dat het niet goed gaat met het opwaarderen 🙁

Ik heb een verzoek ingediend bij een achterliggende afdeling met de vraag of ze handmatig een nieuwe bundel toe willen kennen, deze afdeling is maandag weer aanwezig dus ik verwacht dat je dan weer nieuwe Gb's zult ontvangen. Je hoort hier dan ook een sms van te ontvangen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2023

De 100gb bundel van ons direct online noodpakket is op. Ik probeer dit steeds op te waarderen met 50GB via het 0800-0402 nummer.  Ik krijg dan te horen dat het is gelukt, maar helaas wordt het niet aangevuld. Ik ontvang ook geen sms bericht.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2023

Ojee @Marukian, wat enorm onhandig dat het niet goed gaat met het opwaarderen 🙁

Ik heb een verzoek ingediend bij een achterliggende afdeling met de vraag of ze handmatig een nieuwe bundel toe willen kennen, deze afdeling is maandag weer aanwezig dus ik verwacht dat je dan weer nieuwe Gb's zult ontvangen. Je hoort hier dan ook een sms van te ontvangen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2023

Dank je 😊

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 14, 2023

Graag gedaan en ondanks dit toch een goed weekend gewenst!