Skip to main content

Ditzelfde ervaar ik ook bij mijn situatie. Vorige maand overstap aangevraagd van Ziggo naar KPN.

Ik zou 7 juli aangesloten worden. Knipperend lampje bij "internet” op het modem en de “installatiehulp” via de app én website werkt niet omdat het icoon grijs is en niets laat zien.

Ik heb al gebeld en er komt over anderhalve week een monteur kijken. Maar hier in huis is alle bekabeling correct en functionerend. Dus ik denk dat deze monteur voor niets komt en dat er ergens nog een abonnement geactiveerd moet worden. Administratief of technisch...

 

Maar een niet werkende website/installatietool is natuurlijk niet zo professioneel. Dit is al dagen zo

 

 

Oja en zoals ik al zei, bellen is het handigste/snelste 👍


Hoi @Sheshnir, welkom op ons forum!
Dat schiet niet op met het stappenplan zo!
Ik zie dat je mijn collega's bij 0800-0402 al gesproken hebt en de monteur ook al ingepland is. Tot die tijd blijft je oude abonnement ook gewoon actief.

Waarom het niet werkte heb ik niet direct een verklaring voor maar omdat alles nu gepland staat met de monteur kan ik dat ook niet meer inzien.
Mocht je verder nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!


Inmiddels is het internet aangesloten. In de straatkast/wijkkast was er iets verkeerd aangesloten waardoor er geen signaal was. 

Het werkt nu prima, snelheid is zelfs iets hoger dan beloofd. 

Nu rustig wachten op de upgrade naar Glasvezel. Hopelijk komt die ook binnenkort 😁