Skip to main content

Goedendag, 

Ik heb een oud  e mail adres van het net : *****@hetnet,nl.

 

Ik log hier om de paar dagen op in, vinkje onthoud gebruikersnaam, en wachtwoord, staat al ingevuld ,als ik inlog, sinds vandaag, kan ik niet meer inloggen, krijg dan foutmelding Deze gebruikersnaam en/ of wachtwoord is niet bekend. Wachtwoord vergeten? Klik op 'Wachtwoord vergeten'.

Ik probeer dan bij wachtwoord vergeten ,een nieuw ww aan te maken, alleen kom ik dan bij mijn account die ik nu heb, (sinds paar jaar internet en tv) dit is niet de bedoeling.

 

Gebeld met klanten service, die komen er ook niet uit, geven aan dat account niet meer bestaat, en dat de eigenaar van dit account dit zou hebben gedaan (verwijderd ?), dit heb ik niet gedaan, ik vindt vreemd, er wordt aangegeven, dat dit niet meer hersteld kan worden, ik vindt her vreemd.

 

Vervellende is dat er nogal wat mails ,in dit account staan, is hier geen oplossing voor.

 

alvast bedankt 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Goedemiddag @scenic, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!
 

Hmm, lastig die problemen met e-mail! Ik denk, als ik dit zo lees, dat het @hetnet.nl mailadres onder het kpnmail mailadres valt en het daardoor iets anders ligt.. Ik heb meteen even gekeken voor je, en het mailadres is inderdaad verwijderd.. hij zit nu in de reservering, dat betekent dat ik hem ook kan vrijmaken zodat je hem opnieuw kan aanmaken via MijnKPN. Als je inlogt op MijnKPN, zie je dan het @hetnet.nl mailadres ook er bij staan of niet? Zo niet, dan is hij inderdaad verwijderd (per ongeluk misschien, kunnen er meer gezinsleden in MijnKPN bijvoorbeeld?). 

In ieder geval, wil je aangeven of ik de reservering eraf moet halen, zodat jij het mailadres weer kan aanmaken als alias in MijnKPN?


@scenic, ik heb helaas niks meer van je gehoord. Is jouw probleem inmiddels opgelost, of kan ik je hier nog bij helpen? Zo ja, dan hoor ik graag wat van je!


Hoi Susan,

Sorry, ik had eerder geen melding ontvangen dat er een bericht was, lees het nu pas.

Je hebt het in de eerdere mail , erover, dat je mail adres kan vrijmaken, betekend, dit dan ,dat in onder de zelfde inlog naam, een mail adres kan aanmaken, met een nieuw wachtwoord ?

En staan dan de mailtjes die ik gestuurd /ontvangen heb ,nog in de mailbox, of is alles weg. Als alles er nog staat, mag je reservering eraf halen, ander heeft het weinig zin,heb ook nog ander mailadres.

Als ik inlog op mijn KPN ,zie ik mijn ander mail adres staan, vaasje etc, en iets met mijn telefoon nummer, weet niet wat dat is. zie geen het net mailadres staan.

Er zijn geen andere gezinsleden, ik woon alleen.

Ik ging met inloggen bij het net ,naar kpn webmail, daar stond mijn gebruikersnaam en wachtwoord ,al ingevuld, hoefde alleen maar op inloggen te klikken,dit deed ik regelmatig, alleen sinds kort kan in niet meer inloggen, met de eerder genoemde foutmeldingen 

In ieder geval bedankt voor de te nemen moeite.

 

M.vr.gr.

Scenic

 

 

 


Hi @scenic, geen probleem hoor dat kan gebeuren!

Vrijmaken betekent dat het uit de bewaring gehaald wordt en het e-mailadres weer vrij is om aan te maken. Hetzelfde e-mailadres kan je dan in MijnKPN opnieuw toevoegen onder jouw abonnement. Als je via de website inlogt ga je naar thuis > producten > informatie en instellingen. Daar staan jouw e-mailadressen, en kan je nieuwe aanmaken. Een @hetnet.nl mailadres wordt altijd een alias.

Wat betreft je vraag over of de mails er dan nog zijn.. Dat durf ik niet te zeggen, ook deels afhankelijk van welk e-mailprogramma je gebruikt (Outlook bijvoorbeeld?). Heb je ook nog even in de Webmail omgeving gekeken of je daar nog mailtjes kan terugvinden? 

In ieder geval, ik hoor graag of ik de poging nog moet ondernemen om het e-mailadres te herstellen of niet :wink:


Hoi Susan',

 

Had nog even gekeken in de Webmail omgeving, daar logde in altijd in stond mijn inlognaam ,en mijn wachtwoord ,standaard ,al ingevuld, en klikte dan op login, dit werkte altijd, maar dus sinds kort niet meer.

Bij je , antwoord, of de mails er nog zijn , ik gebruik voor ander e mail adres, outlook, dus ik denk ook voor het net, heb er weinig verstand van.

Als ik inlog bij mijn kpn, en naar tab blad producten ga, zoals je aangeeft, zie ik mijn adres staan ,met thuis ,en product toevoegen, zie niet staan : informatie en instellingen, zoals je aangeeft.,met overzicht van e mail adressen.

 

Je mag het email adres vrijgeven en aanmaken, wat mij betreft.

 

alvast bedankt voor de te nemen moeite.

 

M.vr.gr. 

 

Scenic 

 

 


@scenic het e-mailadres is weer vrijgegeven. Heb je jouw product wel gekoppeld in MijnKPN? Anders moet je dat eerst doen door op product koppelen te klikken wanneer je thuis verbonden bent met internet. Hier vul je jouw klantnummer en evt. laatste 3 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer in en het product is gekoppeld. Daarna kan je jouw gegevens inzien en wijzigen.


Reageer