Skip to main content

Beste KPN,

En het is weer zover: de street cabinet achter ons huis maakt hinderlijk geluid. Zeer hoorbaar op ons terras en ook in huis. We moeten de ramen 's nachts dichthouden om het geluid buiten te houden.

Ik heb het gemeld via 0800-0150. Monteur is na enkele dagen langs geweest en heeft geconcludeerd dat er onderdelen in de kast vervangen moeten worden. Dit is nu 3 weken geleden, en deze actie is nog niet genomen. 0800-0150 kan geen verdere updates geven over dit ticket.

Help, kan dit nu met prioriteit worden behandeld?

Alvast bedankt.

 

Lokatie kast: Vleeshouwersstraat Dordrecht

Hoi @Paul5 . 

Wat vervelend dat dit lang duurt. Ik begrijp uit jouw bericht dat dit al bij de juiste afdeling is aangekaart en tevens opgepakt. Daar kan ik niks in bespoedigen.

Ik neem aan dat ze via 0800 0150 wél aangeven dat het ticket nog actief is? Ik zou me kunnen voorstellen dat het onderdelen zijn die niet direct voorhanden zijn, maar dan speculeer ik. 

Ik hoop dat ze snel met een oplossing komen. 


Beste Erwin, bedankt voor je reactie. Het ticket is idd nog open. Zover ik weet is KPN verantwoordelijk voor deze street cabinets. Ik begrijp dat meerdere partijen betrokken zijn bij het onderhoud, allemaal prima. Ik verwacht wel dat KPN daar het overzicht over houdt en over planning kan communiceren. De boodschap is nu: afwachten maar en gezien de hinder vind ik dat niet acceptabel.