Skip to main content

Ik heb een contact aan de deur afgesloten voor Internet en TV. Normaal gesproken doe ik dat niet maar ik was al bezig met vergelijken en deze aanbieding was beter dan online.

Echter toch besloten om bij Ziggo te blijven en nu probeer ik de aanvraag te annuleren.

Via noreply@contactservices.org heb ik een mail met de samenvatting gekregen en ik word steeds gebeld door 088-7751026 wat ik helaas niet meteen kon oppakken. Ik heb teruggebeld om aan te geven dat ik de aanvraag wil annuleren. Dat ging niet daarvoor moest ik 0800-0402 bellen. Meteen gedaan maar daar kunnen ze mijn aanvraag niet zien.

Op deze manier bedenk ik mij de volgende keer wel een aantal keer voordat ik weer aan KPN begin.

 

Hoe kom ik van de aanvraag af? 

Die deurverkoper is waarschijnlijk van een externe organisatie. Die verzamelt een hele reeks nieuwe klanten en dient die dan in 1 keer in bij KPN. Mogelijk is dat bij uw dus nog niet gebeurd. Daarom kan de KPN medewerker u (nog) niet vinden.

Zo werkt het volgens mij.


Geen paniek @Alexander Peters 
Je kunt het abonnement altijd binnen 14 dagen na aanvang nog  kosteloos opzeggen.

Dus je hebt alle tijd.


Hallo @Alexander Peters gewoon begin volgende week nog een keer bellen met 0800 0402 en naar de afdeling opzeggingen vragen.

Zo gauw als je mail van KPN zelf krijgt ben je bekend bij KPN.

 

 


Afgelopen vrijdag gebeld door 088-7751026 om alle gegevens door te nemen. Direct aangegeven dat ik afzie van de aanbieding. Ze moest navragen hoe dat ging en na ongeveer 5 minuten in de wacht gestaan te hebben werd de verbinding verbroken. Dacht dat het probleem daarmee opgelost was. 

Tot mijn grote verbazing ontving ik vanmorgen het contract van KPN. Tijd genoeg om op te zeggen wat natuurlijk alleen weer telefonisch kan. 

Voor mij geen KPN meer.


Zo te zien wilt u het gewoon niet begrijpen.  Een extern bedrijf heeft u gebeld en een contract met u afgesloten.  Daarna gaan uw gegevens naar kpn waar het ingevoerd en verwerkt wordt. Daar gaat wat tijd overheen.  Dus gewoon de klantenservice 0800-0402 bellen en regelen. Stop met dat mokken en dat negatieve gedoe!!


Beste Joep, ik ben inderdaad negatief en daar zal uw reactie niets aan veranderen. De gang van zaken klopt gewoon niet.