Skip to main content

Hi 

Wij hebben sinds 2 maanden glasvezel internet van KPN. Als het werk, hardstikke mooi en super snel.

Vervelende is dat in de laatste maand de verbinding van het aansluitpunt thuis naar het netwerk er al 4x uitgeklapt is. Dit duurt soms een paar uur en dan werkt het weer. (powercycling van het muurkastje ten spijt, het tweede ledje dat de internet verbinding weergeeft blijft knipperen.)

Er is niets mis met de router. Intern werkt het netwerk prima tijdens de storing. Zowel wifi als bekabeld. 

KPNs probleemoplosser komt na het vaststellen dat er geen verbinding is, std uit bij het sturen van een monteur. Aangezien het meestal binnen een paar uur vanzelf opgelost is, heeft dat weinig zin. 

Waar kan ik een klacht loggen en support krijgen? (Geen robot of script). 

Hallo @Bram Stein voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar, voor andere vragen alleen onder werktijd maandag t.e.m. zaterdag 0800 0402.

 


Dankje Jan 

Die had ik geprobeerd en na een IA die mijn gesproken 'geen internetverbinding' had geïnterpreteerd, kreeg ik de opties om het modem te resetten en verder wat smsjes naar de online probleemoplosser. Daarna werd de verbinding verbroken. 

Ondertussen weer gebeld en de IA met iets onbegrijpelijks verward waarna ik bij een vriendelijke dame uit kwam. 

Bedankt voor je reactie

Bram


Als er moderators zijn, deze vraag kan gesloten worden. 

Als je iemand wil spreken, klaag over een koude Big Mac bij de IA of iets anders onzinnigs en je krijgt iemand te spreken. 

 

 


Sinds zondag 26Feb ligt de glasvezel verbinding er uit hier. Monteur is langs geweest en heeft een nieuw glasvezel kastje er op geklikt maar dat mocht niet baten. Verbinding met het netwerk komt niet tot stand. (Knipperend ledje Internet)

Wij zouden de volgende dag gebeld worden maar helaas niets gehoord tot nu toe.

We zitten ondertussen 4 dagen zonder internet en alle hulplijnen van de KPN leiden tot niets. 08000402 kan niets doen volgens hun en verwijzen naar kpn netwerk. 0880063744 van kpn netwerk geeft enkel keuzes waarmee je uiteindelijk bij de aannemer uitkomt of de verbinding wordt verbroken dat je contact moet opnemen met je ISP. 

Begin behoorlijk pissed off te raken ondertussen. 

Iemand enig idee hoe ik in contact kom met KPN de Internet Service Provider afdeling?!

Danke 

Bram

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic hierover


Sinds zondag 26Feb ligt de glasvezel verbinding er uit hier. Monteur is langs geweest en heeft een nieuw glasvezel kastje er op geklikt maar dat mocht niet baten. Verbinding met het netwerk komt niet tot stand. (Knipperend ledje Internet)

Wij zouden de volgende dag gebeld worden maar helaas niets gehoord tot nu toe.

We zitten ondertussen 4 dagen zonder internet en alle hulplijnen van de KPN leiden tot niets. 08000402 kan niets doen volgens hun en verwijzen naar kpn netwerk. 0880063744 van kpn netwerk

 

 

Ja dat zegt een patatboer ook als je zegt dat zijn patat bedorven is. Dan moet je zijn aardappelleverancier bellen. Oh nee, alle patatboeren zijn profesioneel, dat zou op amateurisme duiden.

Degene waarmee je een overeenkomst hebt is altijd jou aanspreekpunt, maar sommige KPN medewerkers lijken het standpunt, “Snel klaar is makkelijk.” 0800-0402 is gewoon het telefoonnummer dat bestemd is voor problemen met leveringen conform je contract. 


Na 3 medewerkers kreeg ik er eentje aan de lijn die z'n functie wel serieus nam en even de moeite nam de zaken na te kijken. 

Er werd gelukkig nog aan de case gewerkt.

Een aantekening voor de backoffice om contact op te nemen hoe verder, zal me later hopelijk nog wat verdere info opleveren. 

We wachten af…

Bedankt voor je reactie.