Skip to main content

Dan maar zo contact met KPN. Hoe anders!!!!????

Op een gegeven moment hadden we geen internet meer, met tig medewerkers van KPN aan de telefoon gezeten. Ik zou zeggen, de helft zeer capabel en de helft niet. Experiabox vervangen, was niet de oplossing, na veel contact toch monteur langs gekomen: Kabel buiten was de oorzaak! Opgelost. Volgende dag geen internet, weer monteur( een heel goede) toen definitief opgelost.

Kosten voor monteur 60,- terwijl dit een garantie was op de vorige monteur die de storing niet had verholpen. Inmiddels had ik voor 106,- met de KPN gebeld! Ga je naar een nummer zoeken voor contact met KPN dan komt er een duur nummer boven drijven. Maar verder gegaan met het idee dat als de oorzaak niet bij mij ligt het wel teruggestort zal worden. Mijn vriendin heeft ook nog voor een flink bedrag gebeld totdat er een medewerker zei dat hij ons wel zou bellen omdat dit wel een heel dure manier van contact is. Er bestond ook een gratis nummer!

Ik wil niet per se hier alle vuile was buiten hangen, een storing kan nou eenmaal gebeuren, maar weet niet hoe anders contact te krijgen. (ik zou terug gebeld worden over deze gang van zaken...) Een mail sturen kan niet.

Hopelijk levert dit iets op...

Vervelende situatie @braaaaff , het gratis telefoonnummer van KPN is idd wat lastig te vinden. Daar maken de dure nummerinformatie bedrijven gebruik van met gesponsorde links bij de zoekmachines. Daardoor komen ze idd ‘bovendrijven’. Helaas verwacht ik geen vergoeding van de kosten door KPN, die staat daar buiten.

KPN klantenservice is bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer)

Je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.


@braaaaff goedemorgen en welkom op het forum!
Heb je mijn collega's nog weten te bereiken via de opties die RBxx hierboven noemt?
Helaas hebben we geen invloed op deze dure betaalde nummers en kunnen we je in die belkosten ook niet tegemoetkomen.


Nee ben er verder nog niet aan toe gekomen.

Overigens, KPN verstuurt toch telefoonrekeningen? Dan heeft toch niemand anders dan KPN invloed op bedragen?

 

mvg

B.Paulich


Nee @braaaaff , als jij gebruik maakt van een duur servicenummer, dan bepaalt dat bedrijf de kosten en brengt die in rekening bij KPN. Het enige wat KPN doet is doorbelasten bij jou.