Skip to main content

Ik heb oprecht gezocht naar een soortgelijk topic, maar kan het niet vinden. Het zal er desondanks waarschijnlijk wel zijn. Mijn vraag is als volgt: ik heb een thin client die geen wifi heeft en die moet ik dus aansluiten via bedraad internet. Mijn modum van kpn staat in een hele andere kamer. Uiteraard zit er ik niet op te wachten om een kabel door het hele huis te moeten trekken. Wat kan ik doen? Super wifi aanschaffen en die in mijn slaapkamer zetten en daar mijn thin client direct op aansluiten? Of werkt dat niet. 
 

Pls help me out, thanks!

Ja, dat werkt. We sluiten er ook tv ontvangers op aan als een kabel niet lukt of wenselijk is.

Wel even kijken, hoe ver is ver? Binnen wifi bereik van het modem?


Ja het zit zeker nog binnen wifi bereik. Ik las in een ander topic dat de super wifi alleen als ingang werkt en niet als uitgang. 
 

Dus die super wifi stop ik in mijn slaapkamer in het stopcontact en vanaf daar kan ik een kort internetkabeltje naar mijn thin client trekken? Dat zou top zijn :) 


De poortjes achterop zijn zowel voor in als uit. Superwifi 1 heeft er 1. Superwifi 2.0 heeft er 2. Als je nu besteld krijg je de Superwifi 2.0

 

Als je een Box12 of een v10a hebt, heb je er maar eentje nodig. Die maakt draadloos contact met dat modem. (Wel eerst een kwartiertje bekabeld aansluiten)

Heb je een v10, dan heb je er 2 nodig. Eentje bij modem bekabeld laten, en de 2e draadloos in andere kamer. (Ook weer wel eerst een kwartiertje bekabeld aansluiten)