Skip to main content
Beantwoord

Hoe dien ik een klacht in?

  • December 6, 2022
  • 4 reacties
  • 287 keer bekeken

Ik heb een klacht en die wil ik mailen aan KPN, dit hoef geen openbaar gesprek te zijn daar het om mijn probleem gaat met KPN. ( probleem met een forum)

 

Bellen met uw medewerkers is geen optie want die mogen/kunnen niks. In ieder geval is luisteren niet het sterkste punt van de ingehuurde call-centermedewerkers.

Sociale media doe ik niet aan, grootste gezwel van onze tijd,

Graag uw optie voor een mail adres, Is dit er niet dan wordt het een aangetekende brief waarvoor u dan de kosten mag betalen, ik wil namelijk zeker weten dat het aankomt.

 

 

 

Beste antwoord door Noordzee

Naast de door @Joep1965 genoemde mogelijkheden kun je een klacht ook via de website indienen. 

Desgewenst compleet met bijlage.  

 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 6, 2022

Dag @rva12 Hier de mogelijkheden om een klacht in te dienen. Uiteraard betaald u bij aangetekende brieven de kosten. U wil immers een brief versturen. 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 6, 2022

( probleem met een forum)

Het enige forum van KPN is dit forum.

Klachten daaromtrent worden behandeld door de aanwezige kpn moderators. 

Problemen met / op andere fora is niet de verantwoordelijkheid van kpn natuurlijk.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 6, 2022

Naast de door @Joep1965 genoemde mogelijkheden kun je een klacht ook via de website indienen. 

Desgewenst compleet met bijlage.  

 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 9, 2022

Naast de door @Joep1965 genoemde mogelijkheden kun je een klacht ook via de website indienen. 

Desgewenst compleet met bijlage.  

 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

@rva12 

Is het zo gelukt?