Skip to main content

Beste forummers,

Ik probeer een klacht in te dienen over glasvezel aansluiter Roamler maar het algoritme van de KPN site brengt je nergens alleen naar een telefoonnummer waar ze verwijzen naar de site (u weet wel, iets met kastje en muur).
Kan iemand mij uitleg geven hoe ik een klacht kan indienen en eventueel hoe ik een claim kan starten?

Alvast mijn dank,  Johan

En wat voor garantie heeft de topic starter dat er dit keer wèl een monteur komt?

En kan de topicstarter aanspraak maken op een tegemoetkoming omdat die een extra dag vrij moet nemen?

Lijken me toch wel belangrijke punten.


Ik zit met het zelfde probleem en na even zoeken op internet blijkt het schering en inslag te zijn bij Roamler om op het laatste moment een bericht te sturen zonder ooit gebeld te hebben.

Kennelijk betaald KPN Roamler erg makkelijk zodat daar de drive gaat ontbreken om de service te leveren waarvoor zij door KPN zijn ingehuurd, ze krijgen toch wel uitbetaald door KPN.

 

Admin: afgesplitst van een ander topic voor de overzichtelijkheid


Hallo @Z. Boos , daarvoor moet je bij www.kpnnetwerk.nl zijn, zij zijn verantwoordelijk voor de infrastructuur.

Dit is het forum van KPN, de provider en kan helaas niets voor je betekenen.

Succes.

 


Dank voor uw antwoord. Dus de helpdesk van KPN stuurt me ook nog eens naar de verkeerde site om een klacht in te dienen. Deze heeft me namelijk verwezen naar kpn.com en dan via zoek rechtsboven een klacht in te dienen (wat dus niet lukt daar).  Erg slordig allemaal.

 


Hoi @Z. Boos 
Hier kun je het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst.


Inmiddels op www.kpnnetwerk.nl een claim en een klacht ingediend. 
Een claim omdat KPN daar ook mee schermt als de klant onverhoopt zelf niet aanwezig is of te laat doorgeeft dat hij/zij er niet is. Potje breken is potje betalen, dat werkt dan natuurlijk wel voor beide partijen.

Ik hoop dat ik op de afgesproken datum nu wel een monteur krijg en dat die ook gewoon de aansluiting kan uitvoeren.