Skip to main content

Omdat ik al heel lang problemen heb met internet dat steeds wegvalt, dan weer een blauw scherm heb ik al meerdere personen gesproken.  Ben hier al zeker 4 uur mee kwijt geweest maar probleem was niet opgelost. Want de snelheid van het internet via KPN op mijn adres is gewoon niet hoog haalbaar. Dus daaruit bleek dat ik dus ook al jaren te hoog abonnement had want dat konden ze niet waarmaken. Ze hebben me toen omgezet naar een lager pakket. Maar daar lost het trage internet niet op. En opmerkingen als dan de tv boven maar  niet op hd laten uitzenden is ja een oplossing. Maar videoland openen op onze smarttv doet hij niet. Na weer lang gefrusteerd te zijn besloten dan maar over te stappen naar de aanbieder van glasvezel op mijn adres en mijn abonnement na 6 jaar bij KPN op te zeggen. Maar dat ging niet want ik had een nieuw abonnement en daar zat ik aanvast voor een jaar. HUH??? Dat was me niet verteld. En als ik het er niet mee eens was dat ik dan maar een klacht moest indienen. Nou dat heb ik gedaan. Netjes gewacht tot de 10 werkdagen die er voorstonden voor KPN om te reageren . Maar na nog een paar dagen later nog geen reactie te hebben gehad nog maar een klacht ingedient.. en je raad het al .. we zijn wederom 10 werkdagen verder en nog steeds GEEN reactie. Ben zo klaar met KPN nu…. Hang nu al weer een half uur aan de telefoon om waarschijnlijk weer 0 op mijn request te krijgen. Ben altijd heel tevreden geweest de eerste jaren bij KPN maar nu totaal niet meer.

Als u internet besteld krijgt u altijd te zien wat de maximale haalbare snelheid is. Dus dat zou niks nieuws moeten zijn. U gaat altijd een contract aan voor minimaal 1 jaar. Binnen 14 dagen na het starten van uw abonnement kunt u annuleren.  Welke snelheid heeft u en welke zou u moeten hebben?


19 mb blijkt. Dus dat verwacht je niet wel? En ja nu achteraf weet ik hoeveel internet ik afneem en aan kan. Maar dat is het probleem nu niet. De werknemer had met moeten zeggen dat ik weer een nieuw contract aan ga.  Ik wil over naar glasvezel zodat ik wel normaal tv kan kijken streamen.  Maar dat is me dus gewoon niet gegund. 

 


Hoi @Evelyne74, welkom hier. 

Wat een verhaal. Snap goed dat je baalt. Alles werkt niet zoals verwacht. Daarom heb je contact opgenomen. Nu bleek een te hoog abonnement te hebben. Deze is aangepast maar het probleem blijft. Daarop wilde je overstappen, maar dat blijkt niet te kunnen omdat je een nieuw jaarcontract hebt. Nu loopt hierover een klacht, maar daarop heb je nog steeds geen reactie. Ik kijk graag eens mee. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hallo Bart,

Heb mijn profiel aangepast. Heb afgelopen vrijdag wederom 1.5 uur aan de telefoon gezeten met een collega van u welke een nieuw modem heeft opgestuurd. Deze is aangesloten. maar de snelheid blijft traag.

 


Ik zie het inderdaad. Jammer dat deze niet geholpen heeft.

Verder heb ik nog even gekeken naar de klachten, deze zie ik zo niet terug. Dus ik heb een nieuwe klacht voor je aangemaakt. Binnen 2 werkdagen krijg je hier reactie op. Hoor graag van je als er contact is geweest. 


@Bart_Z hoe kan het dat @Evelyne74 überhaupt een nieuw jaarcontract gekregen heeft? Dat gebeurt toch nooit bij een aanpassing van het abonnement? Dat lees ik hier op het forum tenminste. 


@Evelyne74, ik heb nog even weer gekeken naar het jaarcontract, ik zie dat die afgelopen oktober is ingegaan. Deze is met je besproken zie ik. Hoor in ieder geval graag van je als er contact met je is geweest. 


Er is contact geweest.  Contract vrij per 1 mei. Want 18 mbit is echt max wat men kan leveren . Dit in combinatie met alle gebeurtenissen heb ik dit voorstel gekregen en geaccepteerd. 


Dat is fijn. Ik snap het heel goed, zeker omdat Buitengebied ook niet mogelijk is. Mocht ik nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.