Skip to main content

Hallo afgelopen zomer ging de straat open voor glasvezel .
Na een paar weken kregen we bericht dat ze de glasvezel door de buitenmuur en via de kruipruimte naar de meterkast zouden aansluiten. Nou ook dat ging goed ook hebben de mannen die het aangesloten hebben het signaal gemeten was oke !
Toen was mijn vraag hoe verder ?
Nou ik moest kontakt opnemen met KPN provider en dan kwam alles goed .
Maar toen begon de ellende we moesten nog een kastje extra krijgen zodat het zou werken .
En we zouden een mail krijgen ,maar na een paar weken nog niets gehoord . Dus weer bellen , en weer zou alles goed komen en zou het kastje opgestuurd worden zodat we het zelf konden aansluiten zou niet moeilijk zijn .
Helaas kastje kwam niet weer maar bellen en toen kreeg ik te horen dat ze nog geen toestemming gekregen hadden van de eigenaar van het pand voor de aansluiting naar binnen te brengen .
En zo stond het ook bij KPN netwerk op hun site te zien . Volgens de persoon die aan de telefoon was zou er een fout gemaakt zijn en moest ik maar even kontakt opnemen met de woningcorporate . Voor toestemming , dus die maar bellen .
Daar kreeg ik te horen dat die altijd toestemming gaven voor zoiets en dat ook al gedaan hadden maar ze zouden het nogmaals gaan melden .
Maar na een paar weken nog maar eens kijken op de site van KPN netwerk , nog altijd staat mijn adres en van meerder buren nog geen toestemming gekregen van huiseigenaar . Nu maar eens bellen met KPN netwerk  . Heel het verhaal uitgelegd maar die medewerker kon mij geen duidelijkheid geven en vertelde dat de huiseigenaar nog geen toestemming gegeven had voor de werkzaamheden van boren enzo . Waarop ik haar vroeg hoe dat het dan mogelijk was dat die werkzaamheden al gedaan waren , en of ze dat dan illegaal gedaan hadden nou wat een reactie ik toen kreeg niet normaal hoe ze tegen mij tekeer ging . Na mijn vraag hoe nu verder gooide ze de telefoon erop .
Heel klantvriendelijk tegen iemand die de fout van een ander probeer op te lossen  en ook nog voor meerdere woningen .

Hoop dat een oplossing krijg en een duidelijk antwoord 
Gr wim

@Tinkel klinkt niet best allemaal.  Toch is kpnnetwerk het aanspreekpunt bij de aanleg en het lijkt erop dat de aannemer niet heeft doorgegeven aan kpnnetwerk dat de werkzaamheden zijn afgerond. Kpn de provider levert alleen het signaal en kan hier dus niets aan doen. @Ward_ kan jij hier iets mee?


Bedankt voor jou reactie maar dat alles wist ik al .en  het lijkt mij wel dat KPN zoiets zelf op kan lossen en niet de klant gr wim 


Het lijkt hetzelfde, maar toch zijn het 2 aparte bedrijven.

Zolang de administratie van KPNnetwerk niet op orde is, kan KPN de provider geen diensten leveren.

Ik zou een klacht indienen bij KPNnetwerk.