Skip to main content

Ik verander mijn huisadres. Ik gebruik alleen een wifi-modem. Welke stappen moet ik nemen om een ​​signaal naar het nieuwe adres te sturen.

Hi @Daniel620, welkom! Verhuizen: een hele onderneming (ik heb zelf net een verhuizing achter de rug :sweat_smile:)!

Wat even belangrijk is, is wanneer je gaat verhuizen en naar welk adres (op basis van je nieuwe postcode en huisnummer, kunnen we kijken wat er technisch leverbaar is op je nieuwe adres en per welke datum wij je kunnen aansluiten op jouw nieuwe adres). 
Je kunt je verhuizing aan ons doorgeven van 3 maanden voor de verhuizing tot 2 weken van tevoren, en dat kun je doorgeven via KPN ID.

Verhuis je binnen nu en 2 weken en/ of wil je de verhuizing liever bespreken met onze Verhuisafdeling, dan kun je op de volgende manieren contact met ons opnemen:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Tip: check goed je verhuisbevestiging! In de bevestiging van je verhuizing lees je wat jij met je KPN producten moet doen. Je kunt nog meer informatie vinden in de veelgestelde vragen over verhuizen

Laat je het weten, als je nog vragen hebt? Succes met jouw verhuizing!