Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan het dat ik een factuur ontvang zonder dat ik klant ben?

• October 13, 2020
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Zojuist ontving ik per mail een factuur van 0 euro, echter, ik heb geen actieve abonnementen oid. Kunt u opheldering geven?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @jhuis , het is op zich een bekende overgangsfactuur inzake de integratie van Telfort naar KPN die nu gaande is.

Maar als je geen klant van Telfort en/of KPN bent en ook niet bent geweest de laatste jaren is het inderdaad vreemd en zou ik even bellen met 0800 0402 of chatten.

Succes,

Welkom op het forum @jhuis. Het is helaas erg druk op het forum, waardoor we alter op het forum reageren dan we zelf willen. heb je inmiddels al contact gehad met de KPN klantenservice?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• October 13, 2020

Hallo @jhuis , kun je eens een scharmafdruk van die factuur plaatsen zonder je privégegevens?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 13, 2020

Uiteraard heb/had ik geen Telfort, ook niet de laatste jaren

• October 13, 2020

Hallo @jhuis , het is op zich een bekende overgangsfactuur inzake de integratie van Telfort naar KPN die nu gaande is.

Maar als je geen klant van Telfort en/of KPN bent en ook niet bent geweest de laatste jaren is het inderdaad vreemd en zou ik even bellen met 0800 0402 of chatten.

Succes,

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 13, 2020

Beste Jan, dank voor uw snelle berichten. 

Ik zal KPN op een andere manier proberen te contacten, dank,

mvg, j

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 20, 2020

Hallo @jhuis , het is op zich een bekende overgangsfactuur inzake de integratie van Telfort naar KPN die nu gaande is.

Succes,

Welkom op het forum @jhuis. Het is helaas erg druk op het forum, waardoor we alter op het forum reageren dan we zelf willen. heb je inmiddels al contact gehad met de KPN klantenservice?