Skip to main content

Ik probeer een beetje overzicht te hebben over welk apparaat op welk IP-adres aan mijn modem is verbonden, daarbij valt op dat het modem Box12 de Arris VIP5202 als WiFi verbonden 2.4Ghz aangeeft, dat terwijl hij kabel verbonden is en volgens mij die Arris helemaal geen WiFi heeft

Ik probeer een beetje overzicht te hebben over welk apparaat op welk IP-adres aan mijn modem is verbonden, daarbij valt op dat het modem Box12 de Arris VIP5202 als WiFi verbonden 2.4Ghz aangeeft, dat terwijl hij kabel verbonden is en volgens mij die Arris helemaal geen WiFi heeft

Dat zal gewoon een manco in de GUI van de V12 zijn. Een tv-ontvanger heeft inderdaad nooit geen wifi.


Dag @Rejojaan, ik sluit me volledig aan bij het antwoord van @SledgehammerNL. Onze tv-ontvangers kunnen geen verbinding maken via wifi. Het zal dus een weergavefout zijn. 


Hallo @Rejojaan , kun je eens een screendump plaatsen? Bij mij staat het gewoon als een vaste  verbinding.

 


@SledgehammerNL@Denise_  Dat het een foutje van de GUI was vermoedde ik ook wel maar vroeg me af hoe dat kon, niet belangrijk maar nieuwsgierig

Ik ontdekte dit terwijl ik bezig was in de GUI mijn diverse apparaten aan de weergegeven IP-adressen te koppelen. Daarbij werd ik herhaaldelijk uit de GUI gegooid en kon geregeld pas na minuten pas weer inloggen.

Door al dat inloggen en de GUI herstarten is hij blijkbaar zelf ook tot ontdekking gekomen dat het een bedrade verbinding was en dus… @JanD ... gaat een screenshot niet meer lukken, hij heeft het zelf al opgelost :-)

Desalniettemin ieder dank voor het meedenken

 

En overigens. Off-Topic… Die Mesh-update is bij mij probleemloos