Skip to main content

Alleen een tl;dr versie aangezien degenen die hiermee kunnen helpen de 100+ contactmomenten vast wel in de systemen na kunnen kijken.

26 november heeft NetwerkNL mijn verbinding aan jullie gereedgemeld, 27 november zijn jullie er mee bezig gegaan. Er is tot op heden nog geen verbinding mogelijk.

1 december krijg ik bericht dat het 1 december verwerkt wordt, er gebeurd niets.

2 december krijg ik wederom mail dat het 2 december verwerkt wordt, er gebeurd weer niks.

3 december, wederom geen wijzigingen. Klantenservice kan me niet verder helpen want er is geen enkel mogelijke manier om contact op te nemen met backoffice, buiten een ticket om kan blijkbaar niemand bij kpn communiceren met andere afdelingen, ook managers niet, ticket ligt nu een week stil. 

Na 3 maanden op deze onzin wachten ben ik intussen aardig boos aan het worden, als dit voor het weekend niet opgelost is, of op zijn minst contact is geweest naar mij vanuit backoffice of iemand die er iets zinnigs over kan zeggen dan is het voor mij klaar.

Hi Wesley, welkom hier. 

Wat ontzettend naar dat dit nog niet rond is. Als ik het goed zie gaat het hier om een verhuizing. Bij Netwerk NL is alles nu afgemeld en het is aan ons om het signaal te activeren. Het positieve is dat mijn collega die je hebt gesproken een melding heeft aangemaakt voor de juiste afdeling. Het minder positieve is dat ik op dit moment niets voor je kan doen, ik moet je helaas vriendelijk vragen om dit af te wachten. 


Hi Wesley, welkom hier. 

Wat ontzettend naar dat dit nog niet rond is. Als ik het goed zie gaat het hier om een verhuizing. Bij Netwerk NL is alles nu afgemeld en het is aan ons om het signaal te activeren. Het positieve is dat mijn collega die je hebt gesproken een melding heeft aangemaakt voor de juiste afdeling. Het minder positieve is dat ik op dit moment niets voor je kan doen, ik moet je helaas vriendelijk vragen om dit af te wachten. 

 

Hey Alex,

 

Het zou dan wel prettig zijn om op zijn minst te weten waar het nu op stil ligt, de gereedmelding is vandaag precies een week geleden geweest, morgen zijn jullie een week bezig om het signaal te activeren… Ik ben onderhand wel een beetje klaar met wachten, vooral omdat er maar geen informatie komt over waarom het zoveel langer moet duren, maar wel meerdere malen een e-mail krijgen met dat het die dag afgerond zou worden. Ik geloof niet dat er op geen enkel mogelijke manier door klantenservice contact opgenomen kan worden met de backoffice, er moet vast wel een supervisor zijn die via via alsnog achter die informatie kan komen. Als dat niet het geval is dan moet er bij jullie echt gewerkt worden aan de communicatie, op zijn minst een bericht naar de klantenservice met een reden waarom het langer duurt zou dan fijn zijn, dan weet ik tenminste waarom het langer duurt en dat er echt aan gewerkt word. Door de fouten die tot nu toe zijn gemaakt heb ik er namelijk weinig vertrouwen in dat er ook echt iemand bezig is om mij online te krijgen, aangezien ik bijna 2 maanden tussen wal en schip in zat.


@Wesley V Ik kan mij heel goed voorstellen dat klaar bent met wachten. Het is natuurlijk ook super vervelend dat het zo lang duurt voor je verbinding werkt. 

Technisch gezien lijkt de verbinding in orde, alleen het activeren van abonnement blijft hangen. Daar wordt op dit moment door onze backoffice aan gewerkt. Helaas klopt het dat het voor ons niet mogelijk is om in contact met hun te komen. 

Het is een probleem dat niet met een druk op de knop op te lossen is, maar er wordt aan gewerkt. Ik moet je dus helaas wel zoals Alex al aangaf vragen om (nog) meer geduld. 


Hi @Wesley V, ik zie inmiddels dat er een monteur is ingepland op 09-12-2020 tussen 10:00 en 12:00, was je hier al van op de hoogte?


Hi Maja_,

 

Yes, backoffice heeft een uurtje geleden gebeld om dit te bevestigen, hopelijk weet deze monteur de problemen te verhelpen. Ze hebben ook laten weten nadat de monteur geweest is opnieuw contact op te nemen om te controleren of het allemaal weer werkt, dus met wat geluk is woensdag na 3,5 maand eindelijk alles aangesloten. Ik zal woensdagmiddag hier nog een update plaatsen.


Topic kan gesloten worden! De verbinding is actief geworden en backoffice heeft me ook verder geholpen met de compensatie dus alles is weer in orde. 


Dat is goed om te lezen @Wesley V, fijn dat het daarmee helemaal is afgerond! Mochten we hier nog iets anders voor je kunnen doen, je weet ons te vinden.