Skip to main content

Hallo allemaal,

KPN levert nu 5gHz bandbreedte. Voor onze draadloze printer is 2,4 gHz benodigd. Blijkbaar kan je een dualband aanvragen / organiseren.

Wie iemand hoe? Alvast dank.

Groet, HP Smart Tank Plus 555.

 

 

 

Welk type modem heb je?


HP Smart Tank Plus 555 schreef:
Voor onze draadloze printer is 2,4 gHz benodigd.

Weet je dat zeker @HP Smart Tank Plus 555 ? Volgens de HP support pagina (zie hier) heeft deze printer dual-band wifi, dus 2,4GHz en 5GHz.


HP Smart Tank Plus 555.

Tank... 

Wat een rare naam voor zo'n printer. Ik zou hem denk ik al niet kopen alleen al vanwege het woorde "tank" in de type aanduiding 🙄

Lukt het installeren niet? Waar gaat het fout?


Raar @Nick83 ? Een toepasselijke naam, want deze printer gebruikt geen inktcartridges maar ingebouwde reservoirs (tanks) voor de afzonderlijke kleuren.


Ik wil geen tank in m'n huis. Ik was pas nog op zoek naar een nieuw moederbord. De MSI MAG X570S TORPEDO MAX is het niet geworden. Torpedo's hoef ik ook niet in huis 😑


Raar @Nick83 ? Een toepasselijke naam, want deze printer gebruikt geen inktcartridges maar ingebouwde reservoirs (tanks) voor de afzonderlijke kleuren.

Kan altijd nog mooier, ik heb zoiets: 

 


Weet je dat zeker @HP Smart Tank Plus 555 ? Volgens de HP support pagina (zie hier) heeft deze printer dual-band wifi, dus 2,4GHz en 5GHz.

Maargoed, ja dit dus


Ik wil geen tank in m'n huis. Ik was pas nog op zoek naar een nieuw moederbord. De MSI MAG X570S TORPEDO MAX is het niet geworden. Torpedo's hoef ik ook niet in huis 😑

Dit soort printers, ik heb de ecotank versie van Epson, zijn beter voor het milieu. 
Ik denk dat je ook geen granaatappels, kogelbiefstuk en zure bommen zult eten 😉. En zeker niet je benzinetank vullen !

Maar dit gaat helemaal off topic, sorry…


HP Smart Tank Plus 555 schreef:
Voor onze draadloze printer is 2,4 gHz benodigd.

Weet je dat zeker @HP Smart Tank Plus 555 ? Volgens de HP support pagina (zie hier) heeft deze printer dual-band wifi, dus 2,4GHz en 5GHz.

Hoi RBxx, ga dit checken. Dank!

 


Raar @Nick83 ? Een toepasselijke naam, want deze printer gebruikt geen inktcartridges maar ingebouwde reservoirs (tanks) voor de afzonderlijke kleuren.

Kan altijd nog mooier, ik heb zoiets: 

 

Dit lijkt wel eens compleet doe-het-zelf bompakket 🙈 


Hoi @HP Smart Tank Plus 555 en welkom op het forum! Dank voor alle hulp @Nick83 en @RBxx. 😄 Is het inmiddels gelukt om de printer met de wifi verbonden te krijgen?