Skip to main content

Door uitvallen kabel heb ik als tijdelijke oplossing een Mifi gekregen. Deze werkt wel maar ik kan bepaalde belangrijke apparatuur niet gebruiken omdat deze (tijdelijk) via kabel met de router verbonden moeten worden om ingesteld te kunnen worden. Hoe los ik dat op ?

Hallo @Franskia49 zit er op de mifi-router toevallig niet 1 of meer LAN-poorten?

Heb je niet toevallig nog ergens een wifiversterker liggen met 1 of meer LAN-poorten?

Je verbindt de versterker dan draadloos met de mifi-router en je steekt een LAN-kabel in de versterker en het andere eind in hdet device dat je bekabeld aan wilt sluiten.

 

 


Bedankt voor je reactie, ben nu onderweg maar zal morgen eens kijken of mijn versterker zo'n aansluiting heeft. De mifi is van Alcatel en heeft enkel een usb-aansluiting om op te laden.


Hallo @Franskia49 laat s.v.p. de (goede) afloop even weten.

Succes.

 


Het heeft even geduurd maar het is inderdaad gelukt zoals voorgesteld. Zou ik op deze manier ook de (nieuwe) Experiabox V10 kunnen aansluiten en kunnen gebruiken als router, zodat ik straks niet alles weer moet aanpassen als de koperen telefoonkabel hersteld is.


Het heeft even geduurd maar het is inderdaad gelukt zoals voorgesteld. Zou ik op deze manier ook de (nieuwe) Experiabox V10 kunnen aansluiten en kunnen gebruiken als router, zodat ik straks niet alles weer moet aanpassen als de koperen telefoonkabel hersteld is.

Nee, dat kan niet. U kunt wel een mobiele telefoon met een usb kabeltje verbinden met de usb poort van de Experiabox. 


Nogmaals bedankt voor de tip. Zoals het er nu uit ziet zal ik minimaal 2 a 3 weken moeten wachten voordat het hersteld gaat worden (als alles goed gaat).


Graag gedaan @Franskia49Â