Skip to main content

Ik ben nu inmiddels 6 maanden bezig om glasvezel aan te sluiten in mijn woning. 

Het nummer dat ik telkens moet bellen - 0880 063744 - schiet ook niet op, want ik kom niet verder dan mijn postcode. De vrouwelijke robot stem verstaat mij klaarblijkelijk niet. Via facebook messenger bericht, ben naar de zaak gegaan en heb meerdere malen een contactformulier ingevuld. 

Ben nog geen stap opgeschoten.

Dat oranje kabeltje in de voortuin is inmiddels weggewerkt, dus ik ga ervanuit dat het inmiddels in mijn woning is. Echter moet dan nog de puntjes op de i gezet worden, en een glasvezelpunt in de meterkast aangesloten worden.

Hoe kan ik nu direct met de juiste afdeling in contact komen?

Hallo @KDinho via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer de status van je aansluiting zien. Als daar staat dat je bent aangesloten en je een provider kunt kiezen, kun je aan KPN, de provider, waar dit fprum van is, bellen via 0800 0402 met het verzoek om migratie van koper naar glas.

Zie verder onderstaande links voor aanvullende info:

Glasvezelaanleg bij KPN: Hoe werkt het? | KPN Community

Succes.

 


Goedemorgen JanD, dank voor je bricht en uitleg.

Die stappen heb ik inmiddels al doorlopen.

Volgens mij ben ik nu bij het laatste stap, maar dat wordt maar niet doorgevoerd.


Hallo @KDinho vul dan s.v.p. in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Succes.

 


Ik heb ze uiteindelijk te pakken gekregen. Afspraak is eindlijk gemaakt. Hulde aan de medewerker die zijn werk goed heeft gedaan. Na dik 6 maanden steeds hetzelfde spelletje gespeeld te hebben (ticket aangemaakt, opdracht gegeven, oeps opdracht is geannuleerd, en opnieuw alles indienen) is de afspraak eindelijk gemaakt.