Skip to main content

Beste KPN

Hier ook hetzelfde, alles zit zoals het moet. Rode draad in de modum en andere draad er uit. Nu zegt u dat de mensen monteur makkelijk te annuleren is. Ik het nu drie keer de afspraak verzet, omdat bellen na uw klantenservice nummer niet gaat. Te lange wachttijden. Moet ik nu maar weer verzetten en hopen dat we er door komen? Op mailen wordt ook niet gereageerd. Lekker dan.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Fred130368 . Kun je iets meer context geven? Wat is er precies aan de hand en hoe kan ik helpen?


Beste Erwin

Bij ons is glasvezel door een kundige en zeer vriendelijke monteur aangelegd en werkend gemaakt. Top dus. Nu krijg ik paar dagen later een mail dat glasvezel niet is aangesloten daarom komt er een monteur langs. Maar alles werkt perfect. Ik probeer via het nummer de monteur te annuleren. Maar kom er niet door. Te lange wachttijden en de verbinding wordt verbroken. Waarom kunnen we niett  digitaal annuleren. Wel verzetten. Dit doe ik dan ook maar, verzetten. Ik vindt het zonde van ieders tijd dat ik een monteur voor niets moet laten komen. Hoe annuleer ik nu de monteur. Via de telefoon is het niet te doen.

Het Fred

 

 

 

 


@Fred130368  Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

 

Het kan zijn dat ‘onderwater’ jouw order nog niet goed is afgerond.  Dit wil ik even controleren. Als dat namelijk zo is, is die monteur wél noodzakelijk.Â