Skip to main content

Hallo KPN gebruikers medewerkers….

 

Tijdje geleden glasvezel aangevraagd. Jeh eindelijk! Maar niet te snel he! Moet nog aangesloten worden. Diverse bevestigingen en weinig concrete mail laters krijg ik wat waar ik wat aan heb.. denk ik...

Krijg mail van KPN waarin staat:

Ik klikken… en dan kom je op de pagina 

Hummm. Jammer…

Misschien in "Mijn profiel” die heb ik natuurlijk ongeduldig als ik ben, al aangemaakt… Niet met een klant nummer want een “Mijn KPN” moet je aan maken met een e-mailadres en je nummer is geen e-mailadres… toch? Ben dus ingelogd en vind een link "volg je bestelling”

Die geeft aan dat ik in moet loggen.. eh ben toch ingelogged? rechts bovenin?!

Misschien eerst een product koppelen? Jaa dat moet het zijn … Oke gaan we proberen...

 

Ik zit op mijn eigen netwerk.. Ziggo want KPN nog niet aangesloten.. Neh zullen wel met eigen netwerk het KPN netwerk bedoelen.. Dus ik zit niet op mijn netwerk… Dan kan ik mijn klantnummer gebruiken… die heb ik in de mail. Maar eh… je kan geen account aanmaken met een nummer.. dat moest met een e-mail adres… 

 

Kan dus nog niets volgen? Ben ik hier nu al te oud voor om te snappen door welke hoepels ik moet springen en in welke volgorde? Wat doe ik fout?

 

Misschien zijn er meer gebruikers die het niet snappen of meer informatie behoefde hebben over hoe je wel je order in kan zien en wat de plannen zijn…

Ben erg nieuwsgierig.

Mvgr

Bas

 

Ik heb een hoepel gevonden….

Kan nu wel met het klantnummer (uit de mail) en de postcode huisnummer een product koppelen.

Daar krijg je ook bevestigingsmail van. Daarna wel even uitloggen en inloggen en dan kan je je producten zien.. en daar weer een status van opvragen.

Misschien moet ik helemaal niet meer op linkjes in mailtjes klikken, ook die van KPN niet.. 🙄

 

 


Heb je wel al een glasvezelaansluiting in huis???


Hoi @Void en welkom op het forum! Ik snap dat het als een doolhof voelt met al die mails en pagina's waar je foutmeldingen krijgt. 😅 Je kunt een MijnKPN account maken met een e-mail adres. Daarna kun je abonnementen koppelen aan dat account als je naar producten gaat en daar kiest voor product koppelen of toevoegen. Daar kun je dan het klantnummer opgeven als het om de vaste diensten gaat. 

Ik heb een hoepel gevonden….

Kan nu wel met het klantnummer (uit de mail) en de postcode huisnummer een product koppelen.

Daar krijg je ook bevestigingsmail van. Daarna wel even uitloggen en inloggen en dan kan je je producten zien.. en daar weer een status van opvragen.

 

Zoals je zelf ook al hebt ondervonden! Mocht je trouwens nog geen glasvezelaansluiting in je woning hebben, dan kun je via de site van KPN Netwerk de voortgang van de aansluiting volgen. Ik zie dat de site nu onderhoud heeft (wat een timing), maar zodra die weer online is kun je daar je adres invullen en zien hoe het ervoor staat. Mocht je al een glasvezelpunt in huis hebben en gaat het alleen om de bestelling van je abonnement, dan zou je hem nu moeten kunnen volgen via je MijnKPN account. 🙂


@Sanne_M Dat onderhoud van KPN Netwerk is nu al 2 dagen bezig...beetje vreemd


@Ventura Ik vraag me ook af wat er loos is daar. 😕 Misschien weekendonderhoud, dan is het hopelijk maandag weer online. 


Wanneer is glasvezel in de Hunzestraat. ( Rivierenbuurt )


Wanneer is glasvezel in de Hunzestraat. ( Rivierenbuurt )

Hallo @Fred Blom via onderstaande link kun je de status zien via postcode/huisnummer:

www.kpnnetwerk.nl