Hallo KPN gebruikers medewerkers….
Tijdje geleden glasvezel aangevraagd. Jeh eindelijk! Maar niet te snel he! Moet nog aangesloten worden. Diverse bevestigingen en weinig concrete mail laters krijg ik wat waar ik wat aan heb.. denk ik...
Krijg mail van KPN waarin staat:
Ik klikken… en dan kom je op de pagina
Hummm. Jammer…
Misschien in "Mijn profiel” die heb ik natuurlijk ongeduldig als ik ben, al aangemaakt… Niet met een klant nummer want een “Mijn KPN” moet je aan maken met een e-mailadres en je nummer is geen e-mailadres… toch? Ben dus ingelogd en vind een link "volg je bestelling”
Die geeft aan dat ik in moet loggen.. eh ben toch ingelogged? rechts bovenin?!
Misschien eerst een product koppelen? Jaa dat moet het zijn … Oke gaan we proberen...
Ik zit op mijn eigen netwerk.. Ziggo want KPN nog niet aangesloten.. Neh zullen wel met eigen netwerk het KPN netwerk bedoelen.. Dus ik zit niet op mijn netwerk… Dan kan ik mijn klantnummer gebruiken… die heb ik in de mail. Maar eh… je kan geen account aanmaken met een nummer.. dat moest met een e-mail adres…
Kan dus nog niets volgen? Ben ik hier nu al te oud voor om te snappen door welke hoepels ik moet springen en in welke volgorde? Wat doe ik fout?
Misschien zijn er meer gebruikers die het niet snappen of meer informatie behoefde hebben over hoe je wel je order in kan zien en wat de plannen zijn…
Ben erg nieuwsgierig.
Mvgr
Bas