Skip to main content

Goedenavond

ik wil na een reset waarbij de codes van modem naar fabrieksinstellingen zijn gesprongen en ik opeens geen wifi op telefoon en laptop had, deze wijzigen.

daarvoor moet je naar de KPN thuis app. Die geopend en dan ...waar staat het waar je dit kan wijzigen?? 

Ik heb gebeld met KNP en die medewerker had zelf geen KNP en kende de site niet en kon het niet uitleggen

 

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Dat kan niet via de thuis app. De thuis app werkt alleen als u verbonden bent met WiFi. 

Als u geen verbinding heeft met WiFi, dan zult u een bekabeld aangesloten pc of laptop moeten gebruiken. Daarmee gaat u naar http://192.168.2.254. Inloggen, dan kunt u de WiFi instellingen aanpassen.


Hoi @Moju. Welkom op het KPN forum! Ik zie dat @Nick83 al een goed antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Is het inmiddels al gelukt om jouw wifi gegevens te wijzigen? Als het nog niet is gelukt, dan hoor ik graag welke Experia Box je op dit moment in huis hebt.


We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om jouw wifi gegevens te wijzigen. ? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! :blush:


Allen,

 

dank voor de tips. Hiermee is het gelukt.

KPN: als je t via je laptop wil (aan de kabel) dan kan je nog de thuis app niet laden. Het kan dus alleen via de telefoon. MIsschien idee om dit op de website te zetten? 

 

groet

Judith