Skip to main content

Ik ben al meer dan een uur aan de telefoon met KPN en heb al 3 verschillende personen (afdelingen) gesproken. Nog steeds geen oplossing!

Met 1 woord “PUINHOOP"!

Waar kan ik een klacht indienen terwijl ik wederom aan de telefoon wacht op medewerkers die mij verder moeten helpen.

Hallo @Hatice24 ,

Een klacht kun je via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Welkom op het forum @Hatice24. Je kunt hier ook vertellen wat er precies aan de hand is, dan kunnen we met je meedenken. Nu weten we alleen dat er iets niet naar wens is, maar we hebben geen idee wat. Kan je er meer over vertellen?


Hallo @Hatice24 ,

Een klacht kun je via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

@Hatice24 

Is het indienen van een klacht nu gelukt? 


Beste Noordzee, ik heb mijn klacht idd ingediend. 


Ok, dan krijg je vanzelf een inhoudelijke reactie via de klachtenafdeling. 


Inhoudelijke reacties hadden hier ook gekomen als we zouden weten wat er loos is.


Vast wel @DennisA78 

Maar niet alles is via het forum op te lossen. En de vraag was heel duidelijk : Waar kan ik een klacht indienen? 

Daar is een formulier voor op de website. Goed verborgen, maar het is er. 

Ik merk geregeld dat niet iedereen binnen KPN zo'n antwoord waardeert. Maar dan moeten ze het formulier gewoon duidelijker op de website zetten. Dan wordt er hier ook minder om gevraagd.  


Het hangt er ook vanaf wat er aan de hand is, als het bijvoorbeeld een probleem is met de diensten is het efficiënter om het via hier of via 0800-0402 te bespreken. Het formulier is dan onnodig omslachtig, zowel voor ons als de TS. Het is belangrijk om eerst te weten wat er speelt 🙂


Klopt @Jasper ,

Maar als iemand aangeeft telefonisch met drie verschillende afdelingen te hebben gesproken en het daarmee niet opgelost is, dan is er meer aan de hand. En dan kan een moderator in het algemeen ook niet veel betekenen. (Ik loop inmiddels lang genoeg mee hier op het forum om dat te weten.) Nu kan de afdeling klachten het probleem uitgebreid uitzoeken. Zij zijn speciaal voor de gecompliceerde zaken.