Skip to main content

hallo

Waarom kan ik geen medewerker in de chat spreken, er is er al dagen geen beschikbaar. Werkt dat überhaupt wel?

MvrG A Verschoor 

Hoi @Arikre ,

Bij mij werkte het laatst ook niet, toen heb ik met de zakelijke chat gechat, dat werkt wel en zij kunnen je ook helpen. 


Hoi @Arikre, de zakelijke chat die Martijn noemt heeft niet dezelfde mogelijkheden die de consumenten afdelingen hebben. Zij kunnen sommige abonnementen bijvoorbeeld helemaal niet inzien. Is het via die weg wel gelukt, of kunnen wij je nog helpen met je vraag?


Beste Jasper,

Mijn vraag is nog steeds niet beantwoord door KPN. 
mvrg, Arie


Als u hem dan hier eens stelt ... misschien heeft @Jasper dan wel een antwoord...


Kwestie van even naar boven scrollen😉

Waarom kan ik geen medewerker in de chat spreken, er is er al dagen geen beschikbaar. Werkt dat überhaupt wel?


Nou vooruit @Arikre ,

De chat werkt gewoon tussen 8.00 en 20.00 (net voor 20.00 nog even getest), maar is waanzinnig goed verstopt.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp en subonderwerp.

BV Wijzigen, Adres en Verhuizing doorgeven.

(Kies wel de juiste onderwerpen !)  

 

Dan helemaal naar beneden scrollen. 

Dan zie je staan :

Kom je er niet uit?
Wij helpen je graag verder

 

Daaronder staat de chat.

(Stel je vraag aan onze digitale assistent.) 

Open chat.

 

Succes morgen vanaf 8.00 ! 


Kwestie van even naar boven scrollen😉

Waarom kan ik geen medewerker in de chat spreken, er is er al dagen geen beschikbaar. Werkt dat überhaupt wel?

Nee, dat werkt niet altijd.

Maar waarom wilde u chatten? Wat was was u vraag of probleem? 


Kwestie van even naar boven scrollen😉

Waarom kan ik geen medewerker in de chat spreken, er is er al dagen geen beschikbaar. Werkt dat überhaupt wel?

Nee, dat werkt niet altijd.

Maar waarom wilde u chatten? Wat was was u vraag of probleem? 

Mijn probleem is inmiddels opgelost, enne zorg gewoon dat die chat met een medewerker goed werkt om frustraties te voorkomen 😉


Gelukkig is het inmiddels opgelost. Ik heb nog geen idee wat er precies was, want je hebt hier op het forum alleen gezegd dat je een vraag had maar niet welke vraag. Als we in de toekomst met je mee kunnen denken is dat ook handig 🙂


 

Mijn probleem is inmiddels opgelost, enne zorg gewoon dat die chat met een medewerker goed werkt om frustraties te voorkomen 😉

Fijn dat jouw probleem is opgelost. 

Maar ik snap nog steeds niet dat je aangeeft dat de chat niet goed werkt. Via de instructie en de link (Hier vier berichten boven), werkt de chat direct.