Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik een monteur krijgen om het glasvezel aan te sluiten?

• March 23, 2026
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Ik ben sinds vorige week al bezig om een monteur hier te krijgen om mijn installatie te laten doen voor mijn internet aansluiting maar tot heden is er nog niks gebeurt. En ik heb een monteur nodig aangezien erin my glasvezelkastje geen unit zit. Nu werkt de app en website al telkens niet om een afspraak te maken en ik heb vorige week donderdag al een afspraak gehad maar niemand kwam opdagen. Zelf maar terug gebeld op donderdag EN vrijdag met de klantenservice die tegen mij hadden gezegt dat er storing is bij de monteur systemen maar dat een voor vandaag (maandag ochtend) een nieuwe afspraak gemaakt kon worden. Maar helaas vandaag weer geen monteur gezien. Ik heb vandaag weer een paar keer gebeld en nu werd er gezet dat er een probleem is op dit adres en dat ze zo snel mogelijk terug zouden bellen als ze wel een afspraak konden maken voor een monteur. Wat moet ik hiermee? Ik ben nu al twee weken bezig om dit voor mekaar te krijgen maar niemand is echt duidelijk of regelt überhaupt iets.

2 reacties

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • March 23, 2026

Kun je deze zelf niet aanvragen op kpn.com/monteur? Wat vervelend dat het allemaal zo lang moet duren. En anders toch maar weer bellen ben ik bang. Dit is een klanten helpen klanten forum en wij kunnen dit hier helaas niet voor je regelen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@DDana welkom op de KPN Community. Dat klinkt als een valse start van je abonnement zeg. Is het via de link die ​@Flitsend stuurde gelukt om een monteur in te plannen? Bel anders even met de klantenservice en dan helpt een collega je graag verder. 

Je kan altijd via onze digitale assistent een gesprek starten en eventueel een terugbelafspraak maken op een moment dat jou dat uitkomt!