Skip to main content

Ik wil graag een noodpakket aanvragen omdat ik al 5 dagen geen internet of tv heb. De telefonische helpdesk zegt dat ze dit niet kunnen bestellen omdat er nog een storing is! Kan iemand hierin helpen?

Hallo @Johaneedhelp ,

Morgen vanaf 8.00 meteen weer bellen naar 0800-0402. 


geen noodpakket omdat er nog een storing is??? hoeveel tegenstrijdigheden kun je hebben in 1 zin?! bellen inderdaad en duidelijk uitleggen wat de situatie is.

KPN Moderatoren reageren pas na 3 dagen, waarom dat is, is mij niet duidelijk. Drukte kan niet de oorzaak zijn, want het is altijd 3 dagen. 


Hoi @Johaneedhelp, welkom bij ons op het forum. Als je verbinding niet werkt is het inderdaad het beste en snelste om ons te bellen (0800-0402). Is er via die weg meer duidelijkheid over gekomen?

 

KPN Moderatoren reageren pas na 3 dagen, waarom dat is, is mij niet duidelijk. Drukte kan niet de oorzaak zijn, want het is altijd 3 dagen. 

Dat is wel vanwege de drukte, we pakken topics op volgorde van binnenkomst. We zijn nu bij de 24e zoals je ziet, wat meer dan 3 dagen dus.


Ik heb meerdere keren gebeld met steeds hetzelfde antwoord: we kunnen geen pakket sturen omdat er een storing is. We bellen u terug is mij ook verschillende keren beloofd maar ook dat is niet gebeurd.

Al met al heb ik van 21 augustus tm 28 augustus geen internet en geen tv gehad. En is het mij niet gelukt om een noodpakket te krijgen of enige andere hulp te mogen ontvangen.


Een “noodpakket” bestaat uit een digitenne ontvanger + een 4G dongel. Er zal dus misschien een storing zijn met het activeren van die pakketten. ( @Jasper ?). Verder zijn m.n. de dongels heel slecht en vaak niet voorradig.

Wat wel gewoon moet kunnen is een nood-weekbundel van 100 GB op je mobiel. Met het wifi hotspot kom je dan een heel eind. Mits je een mobiel abonnement bij KPN hebt??!! Heb je dat niet dan is dat in deze situatie héél jammer.

 

Oh wacht. Na plaatsen zie ik ineens deze reactie:

tm 28 augustus geen internet en geen tv gehad.

Ik begrijp dat het inmiddels alweer 3 dagen werkt.

Dan zou @Jasper wel een vergoeding voor je moeten kunnen inzetten. Dat is dan 8 x 1/30 van het abonnement.


Er is mij niets bekend over een storing met noodpakketten, maar dat zegt natuurlijk niet alles. Is de storing nu inderdaad opgelost @Johaneedhelp? Zo ja, dan kan je een vergoeding bij netwerkstoring aanvragen. Op je profiel staan geen gegevens, daardoor kan ik er niet meer over zien of zeggen.


sorry @Jasper  de vraag is waarom krijg ik geen noodpakket krijg (eigenlijk kreeg) en niet of er een storing is bij het leveren van noodpakketten. Een vergoeding aanvragen lukt mij ook niet:
 

er waren dus 2 storingen bij ons in de wijk. 1 daarvan heeft dus een week geduurd. die andere was na enkele dagen opgelost maar die had niet tot gevolg dat ik internet of tv kreeg. Ik heb na storing 1 een vergoeding kunnen aanvragen en heb 4 euro!  retour:
 

Al met al herhaal ik even mijn ongenoegen:

1 week geen diensten van KPN en het is niet mogelijk (ook na herhaaldelijk bellen) om een noodpakket te krijgen. Ik heb geen KPN mobiel abbo. Ik heb nog voorgesteld om een simkaartje met 100GB data tegoed te sturen maar dat kon natuurlijk niet.

Je vraagt of de storing is opgelost, dit staat al in een eerdere reactie van mij. Hij heeft van 21 augustus tm 28 augustus geduurd. 


Het komt soms voor dat een storing opgelost lijkt en even later toch weer opspeelt, dat was waarom ik het vroeg. Om het zeker te weten. Dat die vergoedingspagina niet werkt helpt dan niet. Ik kan met je meekijken naar de vergoeding, zou je daarvoor je forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?


@Jasper formulier is ingevuld!


Dank je, ik heb jouw abonnement erbij gepakt en voor een week geen verbinding kom ik uit op tien euro. Ik heb de 6 euro die de vergoeding te kort kwam klaargezet voor de volgende factuur. Het zal daarop in mindering worden gebracht.


Beste @Jasper en @PeterG beiden dank voor jullie reacties en terug storting. Als laatste zou ik toch graag een reactie hebben op het feit dat als je een dergelijke storing hebt je geen noodpakket kunt aanvragen omdat er een storing in jouw gebied is. Dat is toch (heel) vreemd?

Ik heb dus geen mobiel abonnement, daarmee is een 100GB noodpakket dan helaas niet mogelijk. Is er dan geen alternatieve optie om je aan een internet verbinding te helpen? Bijvoorbeeld een simkaartje met een data tegoed?

 


Graag gedaan @Johaneedhelp. De meeste verstoringen duren niet zo lang als deze, dit was uitzondering. Het versturen van een noodpakket kan er dan voor zorgen dat je het noodpakket krijgt nadat de storing is opgelost. Daar schiet je dan natuurlijk niets mee op. Als alternatieve optie is toen bedacht dat we extra data op een KPN mobiel abonnement kunnen toevoegen, zodat dat als overbrugging kan dienen. Maar als je geen mobiel abonnement van ons hebt werkt dat helaas niet.