Skip to main content

Ik ben verhuisd, internet besteld vanaf 23-01-01, maar bleek dat de glasvezelkabel in dit appartement kapot was. Het werd uiteindelijk gerepareerd op 08-03-23. Ik heb verschillende keren geprobeerd om via de site een vergoeding te geven, maar ik kon niets doen (bij het invoeren van de kaartgegevens). Vandaag kon ik eindelijk melden dat er van 6 tot 8 geen internet was. Waar kan ik een verzoek tot vergoeding indienen voor de periode van 01 tot 05? Bedankt. Sorry, Google vertaling, ik spreek nog steeds niet goed Nederlands.

Hoi @Gkat welkom hier. 

Ik begrijp dat je een tijd zonder diensten hebt gezeten en dat je daar een vergoeding voor wilt. Alleen dit lukt niet. 

Ik wil graag eens meekijken, ga ik dat in dorde maken. Kun je daarvoor jouw profiel van gegevens voorzien.

Het is mij alleen nog niet helemaal duidelijk welke periode je precies zonder diensten hebt gezeten. Je noemt meerdere data. Kun je de data zonder diensten duidelijk doorgeven.

If you prefer English you can also respond in English if easier. 


Good morning! I've updated my profile.

I have no internet from 01.03.2023 (optic connection was broken, maybe even several months before, so you can look on a first contract date with KPN in system) till 08.03.2023 (maybe around 15:00 I received it working). Thank you in advance!


I see you already managed to get a credit via de site april the 3th. You received a confirmation via e-mail. 


Yes, but I asked it only for 3 days, its some limit in system, so I could ask from 06 till 08. What can I do to receive the compensation from 01 till 05 of march? I couldt not send this data earlier from site, this part on site is working very bad. I tried many times until received this one result.


Now I understand, thanks. I have made a credit for 1 till 5 march. You will find it on the next invoice. 


Hartelijk dank)


Graag gedaan! :)