Skip to main content

geachte heer mevrouw,
mijn isra punt moet verplaatst worden van een isra punt uit het oude bedrijfspand wat intussen is afgebroken alleen het stroomhokje staat er nog waar mijn israpunt in zit deze moet spoedig verplaatst worden  naar de voorwoning zelf omdat  het stroonhokje ook spoedig wordt verwijderd zo ook dan het israpunt van mijn internet aansluiting

 

mvg

J.Simons *****

 

Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy

geachte heer mevrouw,
mijn isra punt moet verplaatst worden van een isra punt uit het oude bedrijfspand wat intussen is afgebroken alleen het stroomhokje staat er nog waar mijn israpunt in zit deze moet spoedig verplaatst worden  naar de voorwoning zelf omdat  het stroonhokje ook spoedig wordt verwijderd zo ook dan het israpunt van mijn internet aansluiting

 

mvg

J.Simons


Hallo @jan-simons , daarvoor kun je terecht bij :

https://www.mijnaansluiting.nl/home

Succes.

 


Dat verplaatsen gaat niet gratis zijn en is ook niet binnen een paar dagen of zelfs weken geregeld, dus is het verstandig om zelf wat proberen te redden als dat hokje ontmanteld gaat worden, zodat ze de kabel kunnen vinden.


Hallo @jan-simons, voor het aanpassen/verplaatsen van een IS/RA moet jij altijd zelf een aanvraag doen op mijnaansluiting.nl. Hou er wel rekening mee zoals @Doornekamp33 ook al aangeeft dat dit niet veel al niet in een paar dagen geregeld is.