Skip to main content

ISRA-punt is niet meer in gebruik. HOe kan ik dat weg laten halen? Ik heb de mantelbuis eigenlijk nodig voor DATA en elektra voor een electrische auto

@Manno Buijsrogge Welkom op het forum. 

Het ISRA punt mag in principe niet worden verwijderd, tenzij je bericht hebt gehad dat je koperaansluiting daadwerkelijk is uitgezet. 

Heb je een dergelijk bericht gehad? 


Nee, waar kan ik dit laten uitzetten?


Hallo @Manno Buijsrogge dat doet www.kpnnetwerk.nl via die site kun je via je postcode en huisnummer zien wanneer bij jou koper uit gaat.


Nee, waar kan ik dit laten uitzetten?

Dat kan helemaal niet. KPN bepaald zelf wanneer ze het uitzetten. 


Nee, waar kan ik dit laten uitzetten?

Dat kan helemaal niet. KPN bepaald zelf wanneer ze het uitzetten. 

Omdat het eigendom is van KPN heel simpel 🙂


Mocht je op kpnnetwerk.nl zien dat uw koperaansluiting nog niet uit staat en je wilt het toch verwijderen heb je nog 1 mogelijkheid; op mijnaansluiting.nl het verwijderen aanvragen. De precieze kosten weet ik niet maar dat zal rond de 100 a 300 euro zijn. 


Mocht je op kpnnetwerk.nl zien dat uw koperaansluiting nog niet uit staat en je wilt het toch verwijderen heb je nog 1 mogelijkheid; op mijnaansluiting.nl het verwijderen aanvragen. De precieze kosten weet ik niet maar dat zal rond de 100 a 300 euro zijn. 

En het is maar de vraag hoe ze dat doen. Ik denk gewoon kastje weg halen en draad afknippen. Klaar.

In een ander topic zat de kabel vast in de mantelbuis. Ik weet bijna wel zeker dat ze daar dan niets aan doen. Dat laten ze lekker zitten.


Waarschijnlijk wel, maar je krijgt eerst een offerte en vanuit daar kan je bespreken hoe en wat je wilt.