Skip to main content

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik door een manager van de technische afdeling gebeld wordt?

De klanten service zegt alleen “ik kan dat niet regelen, ik kan alleen een ticket aanmaken voor de technische afdeling”   

En dan vind ik het ook gek dat als ik een klacht heb over een medewerker ik de klacht bij die medewerker zelf moet indienen? 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/

Misschien kunnen wij u helpen. Zo niet, de medewerkers van dit forum zijn erg deskundig (vind ik zelf) en kunnen meekijken. Vertel ons u probleem.


Heeft u de betreffende medewerker er al op aan gesproken? Het is toch niet meer van deze tijd om dan naar de baas te gaan en over iemand te klagen.


Nou sinds de grote update paar maanden geleden veel issues, uiteindelijk bleek dat we 12mb hadden en de tv omtvangers beide 8 nodig hadden. Monteur is langsgeweest op 21okt en bleek dat we niet goed waren omgezet ofzo en dat was gedaan en boem 40! Tot zaterdag de 24e toen viel alles uit, gingen we terug naar 20 en erna weer 12..  direct melding gemaakt.. week erna ja ze zijn nog bezig en hebben de oorzaak niet gevonden.. elke week tot gisteravond: er is geen ticket open voor u.  En dan terwijl ik in de chat zat stiekem op de achtergrond de boel naar fabrieksinstellingen zetten in de hoop dat het weer zou werken waarna ik dus een half uur bezig ben geweest om alles weer te resetten en updates opnieuw te laten installeren.

Vanmorgen door engineer gebeld die stuurde een monteur, die monteur belde iemand die een profielreset deed en boem weer 40! 

Tot 20:22 de box uitviel en ik weet op 20 zit... en dan chat ik met de helpdesk ja maar uw adres kan maar 26 ontvangen ivm de afstand.  

Toen was ik er klaar mee ( eigenlijk gister al toen ze dachten dat ze gewoon wel even op afstand stiekem dingen konden doen waar ik meer last van had dan dat het goed deed) 

Dus denk dat ik echt iemand moet spreken maar bedankt dat ik even mijn verhaal kwijt kon. Kan ik in ieder geval minder gestressed gaan slapen zo ;)


Vul je profiel aan en medewerkers zullen binnen enkele dagen reageren. Misschien bellen met 0800-0402 en vragen ze een ticket kunnen aanmaken waarvoor een apart telefoonnummer actief is. Daar zit enorm veel deskundigheid.


Ja ik heb al een ticketnummer maar de dame zei dat ze niet kon zorgen dat ik door een manager zou worden gebeld.  Maar ik wil gewoon compensatie ook nu  na maanden tv kijken in crappy SD kwaliteit en tijdens het thuis werken uit meetings gegooid te worden omdat de verbinding er weer uitknalt. En een hotspot lost het helaas niet op daar is de verbinding voor ons werkveld te traag voor....


@Joep1965 nee de dame heeft mij gewoon geholpen zover zij dit kan en mag dus het is ook geen persoonlijke klacht over de medewerker. 

Maar toen ze mij zei dat ik niet in contact met een manager kon komen vroeg ik en als ik een klacht over jou of je collega heb waar kan ik dan terecht? Toen zei ze dat het via haar gemeld kon worden. Maar ik vind het persoonlijk erg gek dat als je vind dat iemand je niet helpt je daar niet verder mee kan komen.


Vroeger kreeg je nog wel eens een manager aan de lijn. Voor nu dan toch een klacht indienen. Zeg daarbij het verhaal zo uitgebreid mogelijk op papier. Ik denk ook dat de medewerkers hier behulpzaam zijn al is het door drukte wel een lange wachttijd.


Hoi @Vivzel,

Ik begrijp dat de situatie erg vervelend is en dat deze al vrij lang speelt, nogmaals excuses hiervoor. Bedankt dat jij alvast jouw gegevens hebt toegevoegd, ik heb gelijk jouw profiel erbij gepakt. Momenteel staat er nog een ticket open met de status 'werk in uitvoering’. De laatste update is zelfs van vandaag, dit houdt in dat de backoffice druk bezig is met het vinden van een oplossing. Mijn advies is om wanneer het probleem is opgelost met ons in gesprek te gaan over een eventuele vergoeding, dan weten we namelijk precies hoe lang het probleem gespeelt heeft en wat de impact is geweest. Kan ik eventueel nog iets voor je betekenen? 


Reageer