Skip to main content

Mijn broer woont in een appartement en op de begane grond van het complex staat een KPN Box 12. Vandaar gaan 4 aansluitingen naar de 4 appartementen en per appartement staat een Arcadyan Experia WiFi. Deze heeft echter 2 aansluitingen; 1 voor de connectie met de KPN Box 12 en met de andere wordt de TV aangesloten.

 

Hoe kan ik het aantal poorten voor een bekabeld netwerk uitbreiden? Ik heb een switch geprobeerd maar wanneer ik daarmee de TV wil aansluiten, krijgt deze geen signaal.

 

Wat doe ik fout?

 

Hallo @Bertwierenga , waar is de switch op aangesloten, welk merk en type switch is het en ondersteunt deze IGMP snooping, een voorwaarde om een tv decoder op een switch aan te kunnen sluiten.

 


Ik heb geen idee wat l welk merk en type dat was. Misschien heeft deze geen ondersteuning voor IGMP-snoopong.

 

Dat laatste is dus een vereiste, begrijp ik. Volgens mij is er geen TV decoder, maar dat zal ik nog even navragen.

 

Dank!!


Hallo @Bertwierenga, meer over IMGP Snooping lees je hier op het forum: IGMP snooping, wat is het en waarom is het belangrijk? Een switch die sowieso geschikt is om te gebruiken is de Netgear GS105E